سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

نمایش «کوپال» در جشنواره «تریسور» هند

 فیلم سینمایی «کوپال»

سینماپرس: فیلم سینمایی «کوپال» ساخته کاظم ملایی در سیزدهمین دوره جشنواره «تریسور» کرالا هند نمایش داده می شود.

به گزارش سینماپرس، جشنواره «تریسور» در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده و هدف آن نمایش بهترین های سینمای جهان و هند در ایالت کرالا است. کرالا یکی از ایالات جنوبی هندوستان می باشد که به بهشت نخلستان ها و ساحل های شنی فوق العاده مشهور ‏است. این جشنواره یکی از قدیمی ترین جشنواره ها درایالت کرالا است.

«کوپال» اولین اثر سینمایی کاظم ملایی است که در آن بازیگرانی همچون لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم در همین هفته‌ با حضور کارگردان در تازه ترین حضور جهانی خود در بخش مرزهای چهل و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم بلگراد به نمایش درآمد

سیزدهمین جشنواره فیلم «تریسور» از ١٠ تا ١۶ اسفند برابر با ١ تا ٧ مارس در کرالا هند در حال برگزاری است و فیلم ایرانی «سگ و دیوانه عاشق» ساخته علی محمد قاسمی نیز در این رویداد حضور دارد.

بعضی از عوامل اصلی کوپال عبارتند از، مجری طرح: سیامک کاشف آذر / مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری / مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان / طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی / مدیر تولید: میترا مهتریان / مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده / طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان / موسیقی متن: بابک میرزاخانی / تدوین: عماد خدابخش، کاظم ملایی / دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی / طراح لباس: میترا آسیایی / جلوه‌های تصویری: امیر مهران.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.