دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

تغییر در زمان اجراهای هفته موسیقی خراسان

هفته موسیقی خراسان

سینماپرس: طبق اعلام صورت گرفته، تغییراتی در برنامه اجراهای فولکلور هفته موسیقی خراسان که در شهر تهران و تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود، بوجود آمده است.

به گزارش سینماپرس، هفته موسیقی خراسان با عنوان «نوای غربت موسیقی خراسان» قرار بود ۱۴ تا ۱۸ اسفند در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شود که کنسرت های روز ۱۴ و ۱۵ این هفته موسیقایی به ۱۶ و ۱۷ اسفند موکول شد. بر این اساس روز ۱۶ اسفند گروه موسیقی «صبا» به سرپرستی خلیل شیری ساعت ۱۸:۳۰، ۱۷ اسفند گروه های موسیقی «پیوند تربت» به سرپرستی  عباسعلی اسماعیلی ساعت ۱۷:۳۰ و «دل شیدا» به سرپرستی غلامحسین سلامی ساعت ۱۸:۳۰ و گروه های موسیقی «ژنده پیل» به سرپرستی احمد شامی شهدآبادی و «سیمرغ» به سرپرستی میثم قومورلو ۱۸ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۸:۳۰ به اجرای موسیقی منطقه خود خواهند پرداخت.

همچنین مراسم اختتامیه این هفته موسیقایی روز ۱۸ اسفند بعد از اجرای ۲ گروه موسیقی با حضور مسئولان موسیقی و هنرمندان برگزار خواهد شد که در بخشی از این مراسم از عثمان محمدپرست پیشکسوت دوتارنوازی ایران تجلیل خواهد شد.

هفته موسیقی خراسان خراسان با هدف تجلیل و بزرگداشت موسیقی نواحی ایران و نیز توجه به نسل جوان این سبک از موسیقی به همت موسسه فرهنگی –هنری هواداران هنر ایرانیان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.