دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

حضور آقاخانی در سریال «۸۷ متر» قطعی نیست

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر»

سینماپرس: تصویرداری سریال «٨٧ متر»به کارگردانی کیانوش عیاری، در لوکیشن اصلی سریال واقع در خیابان نیلوفر پیگیری می شود و تا اواخر سال هم گروه سازنده در لوکیشن فعلی مستقر خواهند بود.

به گزارش سینماپرس، شبنم عرفی نژاد دستیاراول کارگردان و برنامه ریز سریال «٨٧ متر»به کارگردانی کیانوش عیاری است. او در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این مجموعه نمایشی، بیان کرد: تصویرداری «٨٧ متر»این روزها در لوکیشن اصلی سریال واقع در خیابان نیلوفر پیگیری می شود و تا اواخر سال هم گروه سازنده در لوکیشن فعلی مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه تا اوایل فصل زمستان سال آینده امکان دارد که تصویربرداری سریال «٨٧ متر» ادامه پیدا کند، گفت: واقعا نمی توانم در ارتباط با اینکه چند درصد از کار تصویربرداری شده، صحبت کنم چون روزانه از صبح تا شب مشغول کار هستیم ولی بنظرم تا اوایل زمستان سال آینده تصویربرداری «٨٧ متر» خاتمه پیدا خواهد کرد.

عرفی نژاد در ارتباط با حضور سعید آقاخانی در«٨٧ متر»، خاطرنشان کرد: توافق اولیه با وی برای حضور در این سریال صورت گرفته است، ولی هنوز مشخص نیست که آقاخانی زمان بازی در این سریال درگیر پروژه دیگری است یا خیر، به عبارت دیگر حضور وی در این سریال قطعی نیست، هرچند که امیدواریم شرایط برای آقاخانی در «٨٧ متر» مهیا باشد و با وی همکاری کنیم.

گفتنی است؛ علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، علی طالب لو، نیما نوری زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال ۸۷ متر هستند.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.