جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

برگزیدگان بخش عکس جشنواره فیلم و عکس دانشجویی معرفی شدند

برگزیدگان بخش عکس جشنواره فیلم و عکس دانشجویی

سینماپرس: برگزیدگان بخش عکس هفتمین جشنواره سراسری فیلم و عکس دانشجویی شامگاه پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در مراسمی در دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، مراسم اختتامیه بخش عکس هفتمین جشنواره ملی فیلم و عکس دانشجویی شامگاه پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار برگزار شد.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم عکس را نوشتن با دوربین و صورت مٶثری برای ارتباطات بصری دانست.

وی افزود: زبان عکس، زبانی است که واقعیت ها را قاب می گیرد و ظرفیت ویژه ای برای بازآفرینی فهمی تازه از یک موضوع است. عکس تنها سند و روایت بی روح واقعیت ها نیست بلکه زبان زنده احساس و اندیشه انسانی است که با سرعتی بیشتر و موثرتر از کلمه به ذهن و روان مخاطب وارد شده و او را به واکنش وا می دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در بخش پایانی سخنان خود از تلاش های ارزشمند شرکت کنندگان، هیات داوران و دست اندرکاران این رویداد سراسری قدردانی کرد.

در ابتدای مراسم  بخشی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار و دبیر بخش عکس جشنواره به ارایه گزارشی از روند برگزاری جشنواره پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار همچنین از ارسال بیش از ۲ هزار عکس به دبیرخانه جشنواره خبر داد.

در ادامه این برنامه برگزیدگان بخش عکس هفتمین جشنواره ملی فیلم و عکس دانشجویی بدین شرح معرفی شدند:

بخش ویژه

جایزه اول این بخش به ساجد حق شناس رسید.

همچنین جایزه دوم به کیوان جعفری و جایزه سوم در این بخش به حسین حسنی مقدم رسید.

بخش تک عکس

 شکیب مجیدی در این بخش رتبه اول، سینا عبیدیان رتبه دوم و دنیا کرم زاده رتبه سوم را کسب کردند.

بخش مجموعه عکس

جایزه اول این بخش به ولی محسنی، جایزه دوم به پیام صفری و جایزه سوم به نگین محمدی رسید.

بخش موبایلی

در این بخش جایزه اول به اندیشه عموزاده اهدا شد.

همچنین جایزه دوم به علی محمدی پرفکر و جایزه سوم به دنیا کرم زاده رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.