چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

بنیاد کوین اسپیسی کارش را در بریتانیا متوقف کرد

کوین اسپیسی

سینماپرس: به دنبال مسایلی که درباره رفتار کوین اسپیسی در بحث سوء‌استفاده جنسی مطرح شد، فعالیت رسانه‌های اجتماعی این بنیاد به شدت کاهش یافت و این سایت اکنون تایید کرده که این بنیاد از چهارشنبه به کارش خاتمه می‌دهد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، به دنبال مسایلی که درباره رفتار کوین اسپیسی در بحث سوء‌استفاده جنسی مطرح شد، فعالیت رسانه‌های اجتماعی این بنیاد به شدت کاهش یافت و این سایت اکنون تایید کرده که این بنیاد از چهارشنبه به کارش خاتمه می‌دهد.

در بیانیه‌ای که در این سایت منتشر شده آمده است بنیاد دیگر در بریتانیا فعال نخواهد بود و از ۲۸ فوریه به کار خود خاتمه می‌دهد.

این بنیاد در ضمن از همه همکاران و سازمان‌های همراه تشکر و ابزار امیدواری کرده که موضوع‌های مربوط به فعالیت‌های خیریه این بنیاد بتواند در سازمان‌های دیگر پی گرفته شود.

در این زمنیه استیون جکسون-وینتر آموزگار درام و دستیار اسپیسی در سالیان دراز که ریاست این بنیاد را در بریتانیا برعهده داشت در دسترس نبود تا بتواند توضیح بیشتری در این زمینه ارایه کند.

بنیاد کوین اسپیسی از سال ۲۰۰۸ در بریتانیا شروع به کار کرد و این در زمانی بود که اسپیسی که دو جایزه اسکار در کارنامه دارد مدیر هنری تئاتر اولد ویک در لندن بود. وی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ این سمت را برعهده داشت. این بنیاد در عین حال به امور خیریه هم در بریتانیا و هم آمریکا می‌پرداخت.

این سازمان برای جوانان و هدایت آنها در زمینه فیلم و تئاتر فعالیت می‌کرد و با برنامه‌های آموزشی به استعدادهای جوان کمک می‌کرد.

پس از طرح اعتراض‌هایی علیه رفتار این بازیگر مبنی بر آزار یک پسر نوجوان در زمانی که این بازیگر ۲۶ ساله بود، اسپیسی نوامبر پیش از هیات مدیره این بنیاد اخراج شد و از سریال «خانه پوشالی» نتفلیکس کنار گذاشته شد و ریدلی اسکات نیز جای وی را در فیلم «همه پول‌های دنیا» که فیلمبرداری آن تمام شده بود به کریستوفر پلامر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.