سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

«قهرمانان کوچک ۲» بهار ۹۷ کلید می‌خورد

حسین قناعت

سینماپرس: حسین قناعت گفت: اولین کاری که در سال آینده آغاز خواهم کرد، ساخت فیلم «قهرمانان کوچک ۲» است. فیلمنامه این فیلم نوشته شده و آماده ساخت است و بهار ۹۷ این فیلم را کلید می‌زنیم.

به گزارش سینماپرس، حسین قناعت کارگردان «قهرمانان کوچک ۲» گفت: اولین کاری که در سال آینده آغاز خواهم کرد، ساخت فیلم «قهرمانان کوچک ۲» است. فیلمنامه این فیلم نوشته شده و آماده ساخت است و بهار ۹۷ این فیلم را کلید می‌زنیم.

کارگردان فیلم «من و نگین دات کام» قصه فیلم «قهرمانان کوچک ۲» ادامه داد: داستان قسمت دوم «قهرمانان کوچک» حتی از قسمت نخست هم جذاب‌تر است. فکر می‌کنم این قصه قابلیت جذب مخاطب کودک، نوجوان و خانواده‌ها را دارد و مثل بخش اول در گیشه موفق شود.

قناعت درباره موضوع فیلم تازه‌اش گفت: مضمون فیلم باز هم درباره حمایت از تولید ملی است، اما فضای فیلم به مراتب اکشن‌تر و ریتم آن تندتر خواهد بود. قصه فیلم «قهرمانان کوچک ۲» ادامه قصه قسمت نخست نیست، اما ارتباط مضمونی با این فیلم دارد و دقیقا در همان حال و هوا و فضا روایت خواهد شد.  

این کارگردان درباره تغییر بازیگران «قهرمانان کوچک ۲» گفت: بازیگران کودک فیلم بازیگرانی هستند که در قسمت نخست حضور داشتند، اما بازیگران بزرگسال دیگری به فیلم اضافه خواهند شد. کاراکترهای بزرگسال این فیلم به اقتضای قصه و فضا، تغییر کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که موسسه بهمن سبز پخش آن را بر عهده داشت، مدتی پیش اکران عمومی شد و بیش از دو میلیارد تومان فروش کرد.  

نظرات

  • زهرا گشانی ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۱۶
    0 0
    با سلام اقای حسین قناعت کارگردان محترم امیدوارم در کار خودشان موفق باشند و دست ما هنروران را به فیلم خود دعوت کنند چون ما علاقه زیادی به بازیگری داریم ودر فیلم لازانیا ایشان را دیدم واقعا محترم هستند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.