شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

توقف دوباره فیلمبرداری سریال «آنام»

جواد افشار

سینماپرس: کارگردان مجموعه تلویزیونی «آنام» با اشاره به توقف ساخت این سریال به علت مشکلات مالی گفت: سریال تا پایان اسفند تدوین و آماده شده و قسمت‌هایی که قرار است بعد از نوروز پخش شود هنوز آماده نیست و توقف در تولید فشار کاری ما را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، «جواد افشار» کارگردان سریال «آنام»  ‌گفت: مدتی است که تصویربرداری سریال به دلیل مشکلات مالی و کسری بودجه متوقف شده است و این بار سوم است که چنین اتفاقی برای ما می‌افتد.

وی ادامه داد: علاوه بر این گروه ماه‌ها است که دستمزدهایشان را نگرفته‌اند چونکه تناسبی بین بودجه و کار ما وجود ندارد.

کارگردان سریال «کیمیا» افزود: مشکل ما این است که الان به صورت هر شبه پخش داریم و سریال تا پایان اسفند تدوین و آماده شده و قسمت‌هایی که قرار است بعد از نوروز پخش شود هنوز آماده نیست و این توقف در تولید نگرانی و فشار کاری ما را بیشتر خواهد کرد.

این کارگردان در ادامه بیان داشت: در هر حال امیدوارم مدیران به این موضوع توجه کنند و شرایطی فراهم شود که بتوانیم سریالی که جذب مخاطب خوبی داشته است را دوباره کلید بزنیم.  

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه به قلم امیرعباس پیام برای شبکه سه نوشته شده است.

گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیررضا دلاوری، سامیه لک، کورش زارعی، ناصر هاشمی بازیگران سریال هستند که با حضور سیروس گرجستانی و خسرو شهراز و کاظم بلوچی از بازیگران این سریال هستند.

این سریال هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما بروی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.