چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

خاتمه قرارداد سحر ولدبیگی با «دورهمی»

سحر ولدبیگی - دورهمی

سینماپرس: آیتم های نمایشی برنامه «دورهمی» پس از بازگشت سروش جمشیدی به کشور از سر گرفته می شود اما به دلیل به پایان رسیدن قرارداد سحر ولدبیگی، این بازیگر دیگر در این آیتم ها حضور ندارد.

به گزارش سینماپرس، فصل سوم برنامه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری  و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در فضایی متفاوت و با بخش‌های نمایشی مهمان خانه ها شد. اما چندی پس از آغاز ضبط این برنامه، سروش جمشیدی به دلیل اجرای گروه تئاتر «بی بی و سرباز دل» و سفر به هامبورگ، به صورت موقت از همراهی با عوامل این برنامه انصراف داد و شاهد غیبت این بازیگر بودیم. با این اتفاق اجرای بخش‌های نمایشی «دورهمی» منتفی و بخش گفتگو با مهمان‌ها مفصل‌تر شد.

براساس این گزارش و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، با بازگشت سروش جمشیدی به ایران ضبط قسمت‌های جدید دورهمی از روز گذشته شروع شد و هفته آینده این برنامه با اجرای بخش نمایشی به روی آنتن می‌رود.

اما یکی دیگر از تغییرات این سری دورهمی خداحافظی سحر ولدبیگی بازیگر نقش مقابل «قیمت» است، که به دلیل به پایان رسیدن قراردادش با این برنامه، در قسمت های بعدی حضور نخواهد داشت.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «دورهمی» از اسفند ماه سال ۱۳۹۴ تا امروز در سه بخش گفتگو با مهمان، استندآپ کمدی و اجرای گروه نمایشی به روی آنتن رفته است و فصل اول آن در بخش نمایشی با ایفای نقش محمد نادری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر، سیامک انصاری و امیرمهدی ژوله به اتمام رسید و بعد از توقفی کوتاه فصل دوم دورهمی با بازیگران جدیدی چون؛ سروش جمشیدی، رامین ناصرنصیر، امیرجنانی و لیلا ایرانی پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.