شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

سلبریتی ها در نشست دولت‌های جهان

رابرت دنیرو

سینماپرس:رابرت دنیرو و فارست ویتاکر از جمله ۱۳۰ شخصیتی هستند که در نشست «دولت‌های جهان» که در شهر دوبی با حضور ۴۰۰۰ مهمان و با موضوع مسائل حیاتی روبروی بشر برگزار می شود، سخنرانی خواهند داشت.

به گزارش سینماپرس به نقل از آسوشیتدپرس، رهبران بین‌المللی و سلبریتی‌ها چهره‌های اصلی بحث و گفتگوهایی خواهند بود که در قالب «نشست دولت‌های جهان» که قرار است از روز یکشنبه آغاز شود، در دوبی گرد هم می‌آیند.

در این نشست که با موضوع «شکل دادن به دولت‌های آینده» برگزار می‌شود، نارندرا مودی نخست‌وزیر هند یکی از سخنرانان مهمان و ادوارد فیلیپ نخست‌وزیر فرانسه یکی از سخنرانان اصلی خواهند بود. کریستین لاگارد رییس صندوق بین‌المللی پول هم از دیگر چهره‌های شناخته‌شده این نشست است که مسئولیت هدایت پنلی با عنوان «بازیابی اقتصادی: فرصتی جدید برای ساختن دنیایی بهتر» را بر عهده خواهد داشت.

اما برای نخستین بار، سلبریتی‌های صنعت سرگرمی از جمله رابرت دنیرو، ویل. آی. ام و فارست ویتاکر که به پروژه‌های بشردوستانه توجه دارند نیز در این نشست سه‌روزه سخنرانی خواهند کرد. فیزیکدان محبوب نیل دگرس تایسون هم در مورد آینده زندگی در فضا حرف می‌زند.

این نشست با استفاده از ۱۳۰ سخنران از کشورهای مختلف جهان و جلسه‌ها و پنل‌های مختلف سعی می‌کند مدل‌هایی جدید از همکاری بین‌المللی خلق کند تا با استفاده از آن‌ها و تکنولوژی‌های جدید بتوان دولت‌هایی جدید و پیشرفته‌تر به وجود آورد.

امسال بیش از چهار هزار شخصیت از ۱۴۰ کشور در این مراسم گرد هم می‌آیند تا درباره مسایل حیاتی مقابل بشریت امروز صحبت کنند و دنبال راه‌حل‌های خلاقانه جدید بگردند که به دولت‌ها اجازه می‌دهند به سرعت به سمت جلو حرکت کنند. این نشست همچنین به بررسی پیشرفت‌های آینده در زمینه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، فضا، علوم، تکنولوژی و دارو خواهد پرداخت تا از به وجود آمدن آینده‌ای پایدار برای نسل‌های جوان آینده اطمینان حاصل کند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.