شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

پژمان جمشیدی: «سوء تفاهم» یکی از کارهای سخت من بود

پژمان جمشیدی در نشست خبری فیلم سینمایی«سوء تفاهم»

سینماپرس: پژمان جمشیدی بازیگر فیلم «سوء تفاهم» در گفتگو با «سینما دو» گفت: سوء تفاهم یکی از کارهای سخت من بود زیرا بعضی از پلان سکانس ها به ۶۱ برداشت رسید یعنی دو روز فیلمبرداری می گرفتیم تا به آن چیزی که قرار بود برسیم.

به گزارش سینماپرس، پژمان جمشیدی بازیگر «سوء تفاهم» در گفتگو با «سینما دو» با اجرا و سردبیری حامد عنقا درباره بازی در این فیلم گفت: تا پیش از بازی در این فیلم، هیچ کدام از عوامل آن از جمله احمدرضا معتمدی کارگردان اثر و یا مجید شعبانی به عنوان تهیه کننده را نمی شناختم و ندیده بودم. همچنین با هیچ کدام از بازیگرها نیز پیش از این همبازی نبودم و افتخار همکاری با آنها در این فیلم برای من ایجاد شد.

وی اضافه کرد: یک شب به من زنگ زدند و وقتی شنیدم کار آقای معتمدی یک کار جدی است، این موضوع برای خودم نیز عجیب بود. زیرا سال گذشته با یک فیلم کمدی در جشنواره حضور داشتم و اساسا حضور من در سینما و تلویزیون در قالب فیلم های کمدی است. وقتی فیلمنامه را خواندم به آن علاقه مند شدم به خصوص اینکه داستان پیچیده ای داشت.

بازیگر فیلم های «پنجاه کیلو آلبالو» و «لانه زنبور» درباره نقش خود در «سوء تفاهم» اظهار کرد: وقتی فیلمنامه را خواندم نمی دانستم کدام نقش به من نزدیک است اما در نهایت نقش دستیار را بازی کردم و اگر قرار باشد دوباره بازی کنم باز هم این نقش مناسب خواهد بود. زیرا شخصیتی را که بازی کردم دوست داشتم به خصوص آنکه با معتمدی کارگردان فیلم حرف زدیم و به نتایج مشترکی رسیدیم و حالا خوشحالم که با «سوء تفاهم» در جشنواره امسال هستم.

جمشیدی ادامه داد: نقش بنده را در فیلم هم به عنوان دستیار یک کارگردان می بینیم و هم دستیار رئیسی که برای گروگانگیری برنامه ریزی کرده است. نقشی که من بازی می کنم جدی است اما مدلی که دوست داشتم، آن را بازی کردم. این نقش یکی از سخت ترین نقش ها است که اگر در آینده باز هم پیشنهاد شود، آن را قبول می کنم زیرا در سکانس های مختلف، بازی های مختلفی می طلبد.

وی درباره استقبال از فیلم تصریح کرد: نمی خواهم مخاطب را دسته بندی کنم اما فکر می کنم مورد پسند همه اقشار مخاطبان نخواهد بود اما بدون شک، «سوء تفاهم» فیلمی است که تا روزی که در سینما هستم، به بازی در آن افتخار می کنم. کار با معتمدی را بسیار دوست داشتم زیرا ایشان فردی شریف، صبور و کار بلد هستند و حسن دیگر فیلم این بود که فیلمنامه نیز توسط معتمدی نوشته شده بود و به همین دلیل کاملا به فیلم مسلط بودند.

بازیگر «خوب، بد، جلف» یادآور شد: سوء تفاهم یکی از کارهای سخت من بود زیرا بعضی از پلان سکانس ها به ۶۱ برداشت رسید یعنی دو روز فیلمبرداری می گرفتیم تا به آن چیزی که قرار بود برسیم.

جمشیدی با اشاره به داستان فیلم گفت: چون فیلم هنوز اکران نشده است، نمی توانم جزئیات آن را بگویم اما فیلم درباره یک گروگانگیری در قالب ساخت یک فیلم است و یک نوع فیلم در فیلم است. در «سوء تفاهم» مرزی بین واقعیت و مجاز وجود دارد که تماشاگر نمی تواند خیلی وقت ها حدس بزند این صحنه واقعی است یا پشت صحنه یک فیلم بوده تا اینکه گره های فیلم یکی یکی باز می شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان تصریح کرد: بازیگر وقتی نقشی را قبول می کند باید در قالب آن نقش قرار گیرد و فرقی نمی کند کمدی، درام و یا از جنس دیگر باشد و آن فیلم و نقشی برای من مورد علاقه است که مورد پسند مخاطب باشد.

«سینما دو» با اجرا و سردبیری حامد عنقا در شبهای برگزاری جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.