شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

پروژه های جدید سریال سازی سی‌بی‌اس

 سریال «محرمانه لس‌آنجلس»

سینماپرس: شبکه سی‌بی‌اس قصد دارد چهار مجموعه تلویزیونی جدید برای سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تولید کند که یکی از آنها مجموعه ای بر گرفته از فیلم «محرمانه لس‌آنجلس» می باشد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، نخستین سریال «محرمانه لس‌آنجلس» در قالب برداشتی مدرن از رمان معروف جیمز الروی خواهد بود که از روی فیلم محبوب سال ۱۹۹۷ با نقش‌آفرینی کوین اسپیسی و گای پیرس ساخته شد. داستان در میان دروغ‌ها و زرق‌وبرق لس‌آنجلس دهه پنجاه میلادی و زمانی به وقوع می‌پیوندد که مسیر سه کارآگاه و یک خبرنگار زن هنگام بررسی پرونده یک قاتل زنجیره‌ای سادیستی به هم پیوند می‌خورد. جوردن هارپر فیلمنامه سریال را می‌نویسد و همراه با آرنون میلکان آن را تهیه می‌کند.

سریال «خط قرمز» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیتلین پریش و اریکا وایس محصول بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر است. داستان از آنجا آغاز می‌شود که یک پلیس سفیدپوست در شیکاگو به اشتباه به یک دکتر سیاه‌پوست شلیک کرده و او را می‌کشد. از آنجا به بعد داستان سه خانواده مختلف تعریف می‌شود که به این پرونده مربوط می‌شوند و هر یک نقطه‌نظر خود را دارند. ایوا دوورنی، گرگ برلنتی و سارا شستر از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

سریال «عدالت اصلی» ‌ که با الهام از زندگی اریک هولدر ساخته می‌شود، داستان دنیای پر هرج‌ومرج طبقه پنجم وزارت دادگستری ایالات متحده را تعریف می‌کند که در آن این دادستان کل آمریکا در حالی به بزرگ‌ترین پرونده‌های قضایی کشور رسیدگی می‌کند که جوان‌ترین فرد در این پست است. ساشا پن آن را می‌نویسد و در کنار جری بروکهایمر، جاناتان لیتمن و خود هولدر آن را تهیه می‌کند.

سریال «کد» هم با نویسندگی کرگ سویینی و کرگ ترک و تهیه‌کنندگی کارل بورلی ساخته می‌شود. این مجموعه داستان هوشمندترین افراد ارتش آمریکا را تعریف می‌کند که با سخت‌ترین چالش‌های کشور مواجه می‌شوند.

به این ترتیب شبکه سی‌بی‌اس تا به حال برای فصل جدید تلویزیون دستور ساخت ۱۶ پایلوت جدید را داده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.