شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

شخصیت‌هایی که «به وقت شام» را تماشا کردند

پوستر فیلم به وقت شام

سینماپرس: در روزهای اخیر تعدادی از چهره های سیاسی و هنری برای تماشای فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سالن های اکران کننده حضور بهم رساندند.

به گزارش سینماپرس، برخی از شخصیت‌های سیاسی و هنری کشور طی دو روز گذشته با حضور در سالن‌ها و سینماهای مردمی به تماشای فیلم «به وقت شام» نشستند.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، علی مطهری نائب رئیس مجلس، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور، بهزاد نبوی، عباس عبدی، محمد عطریانفر، مصطفی کواکبیان، سعید شریعتی، طیبه سیاوشی، حمیدرضا جلایی‌پور، علیرضا محجوب، حجت‌الاسلام محسن غرویان، فریدون جیرانی، علیرضا رضاداد، نجم‌الدین شریعتی و فرزاد حسنی تاکنون از جمله چهره‌هایی بودند که در سالن‌ها و همچنین سینماهای مردمی به تماشای فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه کنندگی محمد خزاعی نشستند.

http://banifilm.ir/app/uploads/2018/02/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B5-%DB%B1%DB%B8-%DB%B5%DB%B3-1024x728.jpg

این فیلم سینمایی طی دو روز گذشته با استقبال از سوی مردم در شهرهای مختلف کشور روبرو شده است و در روز اول در پردیس کوروش و آزادی به سانس فوق العاده رسید.

هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آنها، جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.