شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

نخستین روز ملال آور جشنواره فجر در پردیس ملت/ استقبال ویژه از فیلم حاتمی کیا در مشهد مقدس

پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: نخستین روز از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر واقع در کاخ رسانه‌ها با حاشیه های فراوانی روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به مشکلات اهالی رسانه در ورود به سالن نشست خبری اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، نخستین روز از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر واقع در کاخ رسانه‌ها با حاشیه های فراوانی روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به مشکلات اهالی رسانه در ورود به سالن نشست خبری اشاره کرد.

جشنواره فیلم فجر

در ابتدا مهم‌ترین مشکل امروز را باید در نبود امکانات مناسب برای اهالی رسانه دانست. با توجه به انتقال کاخ جشنواره به پردیس ملت انتظار حضور کمتر افراد در سینمای رسانه پیش بینی می شد اما در هنگام برگزاری نشست خبری تعداد بسیار زیادی از خبرنگاران برای ورود به سالن نشست تمجع کرده بودند.

با وجود تخصیص سالنی بسیار بزرگتر از سالن نشست برج میلاد در جشنواره امسال اما باز هم با توجه به حضور چند برابری رسانه ها سالن نشست پردیس ملت پاسخگوی افراد حاضر نبود.

جشنواره فیلم فجر

همچنین تخصیص دو سالن سینمایی به جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه باعث شد تا برخی خبرنگاران برای ورود به سالن دقایق زیادی در صف انتظار بایستند.

با وجود اکران دو فیلم "کامیون" و "جاده قدیم" نخستین روز از جشنواره فیلم فجر بر خلاف انتظارات بدون التهاب و هیجان در پردیس سینمایی ملت دنبال شد. این در حالی است که جشنواره فیلم فجر در شهرستان ها با شور بیشتری پیگیری شد.

حاتمی کیا

فیلم سینمایی "به وقت شام" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی‌کیا" در شهر مشهد اکران و با استقبال ویژه مردم روبرو شد. حاتمی کیا شخصاً برای اکران به وقت شام در پردیس اطلس مشهد حاضر شده بود.

حاتمی کیا در این فیلم تلاش کرده پدری از نسل جنگ و پسری که او هم خود را نسل جنگ معرفی می‌کند و در طول جنگ کمبود پدر را حس کرده به نمایش بگذارد.

حاتمی کیا در فیلم "به وقت شام" به درستی تصویری از خشونت و در عین حال زبونی داعش را به مخاطب ارائه می دهد. فیلم به مانند آثار هالیوودی یک لحظه مخاطب را رها نمی کند و تا پایان نفسگیر است.

فیلشاه

آخرین فیلم پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه به انیمیشن فیلشاه باز می گردد. این انیمیشن ساخته گروه انیمیشن شاهزاده روم است و انتظار می رود که با برخورد خوب اهالی رسانه روبرو شود.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.