چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

پیام تسلیت دو مسئول وزارت ارشاد برای درگذشت صادق تبریزی

صادق تبریزی

سینماپرس: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای تجسمی معاونت هنری این وزارتخانه در پیام هایی جداگانه درگذشت صادق تبریزی را تسلیت گفتند.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت صادق تبریزی را تسلیت گفت.

سیدمجتبی حسینی در این پیام نوشته است: «صادق تبریزی از پیشگامان مکتب سقاخانه و هنر نوگرای ایران نقش محوری و فراموش نشدنی در بروز و تثبیت نقاشیخط داشت و بخش مهمی از هنر ایران با نام تبریزی و دیگر هنرمندان نوگرای ایران پیوند خورده است.

ضایعه فقدان این هنرمند را به خانواده اش و اهالی فرهنگ و هنر تسلیت می گویم و شادی روح آن زنده یاد و علو درجات را برای ایشان از درگاه ایزد متعال آرزو دارم. یادش گرامی باد. »

تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی برای درگذشت صادق تبریزی

مجید ملانوروزی مدیرکل هنرهای تجسمی نیز در پیامی نوشته است: «صادق تبریزی از هنرمندانی است با سال ها فعالیت مستمر و موثر در هنر ایران که همراه دیگر هنرمندان شاخص در شکل گیری و تداوم جریان هنر نوگرای ایران نقش داشت.

درگذشت این هنرمند ارجمند را به خانواده گرانقدرش، جامعه هنری و دوستداران هنر تسلیت می گویم و بهترین درجات را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواستارم. بی تردید نام و یاد صادق تبریزی با فعالیت حرفه ای و آثارش زنده می ماند. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.