چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

«روزگار رضاخانی» روی آنتن ۲ شبکه تلویزیونی+ تیزر

مستند سریالی «روزگار رضاخانی»

سینماپرس: روند آماده سازی مجموعه «روزگار رضاخانی» پایان یافته و این مستند در ایام دهه فجر همزمان از دو شبکه سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس،  این مجموعه در قالب ۱۶ قسمتِ ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده است. مجموعه مستند «روزگار رضاخانی»  از روز پنج شنبه (۱۲ بهمن) ساعت ۲۱:۳۰ و از شنبه (۱۴ بهمن) ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.  
این مستند به موضوعات مختلفی پرداخته است. سقوط قاجار، کودتای رضاشاه و تشکیل پهلوی، تاج‌گذاری رضا شاه، تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مثل ایجاد شبکه راه‌آهن، تاسیس دانشگاه تهران، ماجرای قانون کشف حجاب، قیام گوهرشاد، مسائل شخصی و خصوصی دربار پهلوی و ... بخشی از وقایعی است که «روزگار رضاخانی» به آن پرداخته است.

این مستند را مهدی فارسی کارگردانی کرده و محسن یزدی تهیه‌کننده آن بوده است. «روزگار رضاخانی» به سفارش مرکز مستند سوره حوزه هنری و بسیج صداوسیما ساخته شده است.


«روزگار رضاخانی» به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به روی آنتن می‌رود. پیش از این و در ایام دهه فجر سال گذشته مستند سریالی «در برابر طوفان» به کارگردانی مهدی نقویان از رسانه ملی پخش شده بود. «در برابر طوفان» روایتی از اوضاع کشور در زمان سلطنت پهلوی دوم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.