چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

بازتاب «امپراطور جهنم» در رسانه های خارجی قابل توجه خواهد بود

علیرام نورایى بازیگر فیلم امپراطور جهنم

سینماپرس: علیرام نورایی بازیگر فیلم «امپراطور جهنم» گفت: مطمئن هستم رسانه های منطقه نسبت به این فیلم و موضوع آن حساس خواهند شد زیرا کار ویژگی‌هایی دارد که جهانی است به ویژه در رابطه با سیاست بین الملل و کشورهای سازنده ی داعش حرف های زیادی دارد. بنابراین بازتاب و واکنش امپراطور جهنم در رسانه های منطقه و جهان قابل توجه خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، علیرام نورایی که یکی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی است، در ارتباط با حضور در این اثر سینمایی گفت : در کنار گروهی که آقای خزاعی و آقای شیخ طادی دور هم جمع کرده بودند پیش تولید و دورخوانی فیلمنامه  را انجام دادیم که مراحل سختی داشت امّا در کنار استاد علی نصیریان و دیگر بازیگران به خوبی طی شد.

وی افزود : ۹۹ درصد از پلان ها در فضای ویژوال افکت و پرده آبی میگذشت که بطور طبیعی برای ما بازیگران کار را سخت تر هم میکرد به دلیل آنکه ما هنوز چندان با فضاهای شبیه به پرده آبی به روز نیستیم، با اینحال تجربه خوبی بود.

نورایی در ادامه اظهار کرد : انرژی و انگیزه و مدل کار کردن آقای نصیریان در این فیلم نیز همه را شگفت زده کرده بود چرا که نقش او بسیار نقش سختی بود و من به نوبه خودم از لحظه به لحظه این حضور برای آموختن حرفه ای کار استفاده کردم.

وی درباره نقش خود در امپراطور جهنم گفت: من نقش یک جوان داعشی را بازی میکردم. خط کلی داستان اشاره می‌کند به چگونه شکل گرفتن گروه های تکفیری به دست وهابیت و آل سعود و اتفاقی که خودشان رقم زدند و حالا دامن خودشان را گرفته است.

این بازیگر همچنین درباره پیش بینی اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت :مطمئن هستم رسانه های منطقه نسبت به این فیلم و موضوع آن حساس خواهند شد زیرا کار ویژگی‌هایی دارد که جهانی است به ویژه در رابطه با سیاست بین الملل و کشورهای سازنده ی داعش حرف های زیادی دارد. بنابراین بازتاب و واکنش امپراطور جهنم در رسانه های منطقه و جهان قابل توجه خواهد بود.

نورایی در پایان خاطرنشان کرد : در بخش دکور، جلوه های ویژه و بازیگریِ استاد علی نصیریان و همچنین کارگردانی باوسواسِ آقای پرویز شیخ طادی با یک اثر دیدنی روبرو خواهیم شد و در بخش مضمون و پیام فیلم هم مطمئن هستم مخاطبان بعد از تماشای این کار آگاهی شان افزون خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.