چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

جیم کاویزل در دنباله «مصائب مسیح»‌ بازی می کند/ اکران تا ۲۰۲۰

فیلم مصائب مسیح

سینماپرس: جیم کاویزل قرار است یک بار دیگر در دنباله فیلم «مصائب مسیح»‌ مل گیبسون نقش حضرت مسیح را ایفا کند. او در حال حاضر مشغول مذاکره با گیبسون است که گفته می‌شود بار دیگر قرار است مسئولیت تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگری که ۱۴ سال پیش در فیلمی نقش حضرت مسیح را ایفا کرد، قرار است بار دیگر در همکاری با مل گیبسون در دنباله آن ظاهر شود.

نخستین بار ۲۰ ماه پیش گزارش شده بود که دنباله این فیلم ساخته می‌شود، اما مشخص نبود که کاویزل بار دیگر در نقش مسیح ظاهر خواهد شد یا خیر. این بازیگر ۴۹ ساله نخستین بار ۱۴ سال پیش نقش مسیح سی‌وچند ساله را ایفا کرده بود.

در سال ۲۰۱۶، رندال والاس که برای نوشتن فیلمنامه «شجاع‌دل» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای برای قسمت دوم فیلم گیبسون با عنوان «مصائب مسیح: رستاخیز» بود، البته مشخص نیست که او در حال حاضر هم در پروژه حضور داشته باشد یا خیر.

والاس در سال ۲۰۱۶ گفته بود که فیلمنامه‌اش مربوط به «مساله‌ای بزرگ و مقدس»‌است و پنج ماه بعد گیبسون در برنامه شبانه استیون کولبر اعلام کرد که فیلم ممکن است تا سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اکران نشود «چون موضوع بزرگی است».

اما خیلی پیش از آن، کاویزل در یک فیلم دیگر بر پایه انجیل یعنی «پولس، حواری مسیح» نقش‌آفرینی خواهد کرد که روز بیست‌وهشتم ماه مارس ۲۰۱۸ اکران می‌شود. در این فیلم جیمز فالکنر در نقش پولس و کاویزل در نقش لوک بازی می‌کند.

فیلم اصلی «مصائب مسیح»‌ گیبسون سال ۲۰۰۴ اکران شد و توانست با بودجه‌ای ۳۰ میلیون دلاری ۶۱۲ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی بفروشد. عملا از همان موقع فرض بر این بود که گیبسون روزی دنباله‌ای برای آن خواهد ساخت، اما بعد از اینکه یک دهه گذشت دیگران سعی کردند این کار را بدون او انجام بدهند و چند پروژه رقیب به وجود آمد که همگی داستان رستاخیز را تعریف کردند.

تا اینجا، ‌ تنها یک پروژه یعنی «برخاسته» محصول سونی به نتیجه رسیده که بدون هیچ شراکتی با گیبسون توانست با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری ۴۶ میلیون دلار بفروشد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.