چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

رونمایی از پوستر «شاخ کرگدن»

شاخ کرگدن

سینماپرس: پوستر فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به کارگردانی محسن محسنی نسب رونمایی شد. این فیلم از امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در گروه سینمایی کورش اکران خود را آغاز می کند.

به گزارش سینماپرس، پوستر فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به نویسندگی و کارگردانی محسن محسنی نسب که از امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در گروه سینمایی کورش اکران خود را آغاز می کند، رونمایی شد.

«شاخ کرگدن» سال گذشته در ایران، بلغارستان و ارمنستان فیلمبرداری شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: صدرا که سال ها است خارج از ایران زندگی می کند زمینه تحصیل خواهرش را در خارج از کشور فراهم کرده است اما خواهر در مسیر فرودگاه به طرز مشکوکی ربوده می شود! صدرا به سراغ دوست قدیمی اش رضا می رود، او یک بادیگارد حرفه ای است ...

فیلم در ژانر حادثه ای ساخته شده است و بازیگران ایرانی و خارجی همچون پژمان بازغی، رضا حیدری، اتری وسکانیان، رامانا سیاحی، انوشیروان محسنی، شقایق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، وانوهی الکیز، آشوت وسکانیان، لادن قناد و بابک نوری در آن حضور دارند.

پخش فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» بر عهده دفتر درخشان آفتاب عالمتاب است.

http://cinemapress.ir/d/2018/01/31/4/167217.jpg

عوامل این فیلم عبارتند از  نویسنده و کارگردان: محسن محسنی نسب، مجری طرح: اسماعیل حیدری، مدیر تولید: مجتبی نور محمدی، مدیر فیلمبرداری: منصور عبدرضایی، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: غزل معصومی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح گریم: محمد ذوقی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، عکاسان: فهیمه فیروزیان، بابک نوری، طراح جلوه های ویژه: امین ظهراب بیگی، دستیار یک فیلمبردار: علیرضا خسرو آبادی، منشی صحنه: شیرین محسنی نسب، مدیر تدارکات: محسن تیموری، تهیه کننده: محسن محسنی نسب.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.