یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

توضیحات ثقفی پیرامون روند تولید «روسی»

علی اکبر ثقفی

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «روسی» فیلم جدید امیرحسین ثقفی در تهران ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، اکبر ثقفی تهیه‌کننده درباره مراحل تولید فیلم سینمایی «روسی» گفت: فیلمبرداری فیلم همچنان ادامه دارد. این فیلم ظرف یک ماه گذشته در لوکیشن‌های متعدد و مکان‌های مختلف  از جمله جاده قم، ساوه، گرمسار، ورامین و جاجرود جلوی دوربین رفته است و مانند آثار قبلی کارگردان فیلم  پرلوکیشنی است و بیش از  ۳۶ لوکیشن در فیلم دیده شده است.    

وی درادامه گفت: فیلمبرداری ظرف ۲۰ روز آینده ادامه خواهد داشت،   فیلم قصه ای متفاوت دارد و کاراکترهای بیشتری نسبت به کارهای قبلی فیلمساز در قصه تعبیه شده است.  

ثقفی درباره داستان فیلم به این نکته اشاره کرد: قصه‌ فیلم درام اجتماعی است که در بستر جامعه رخ می‌دهد. فیلمبرداری فیلم علاوه بر تهران در دو منطقه گیلان و مازندران هم فیلمبرداری می‌شودبخش‌هایی از فیلم در فضای برفی جلوی دوربین می‌رود.

در این فیلم  امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر. میلاد کی مرام، کامران تفتی و سپیده گلچین با گریم‌های خاص و متفاوت جلوی دوربین رفتند.  

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «روسی» چهارمین فیلم سینمایی امیرحسین ثقفی پس از «مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان است.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.