جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

سریال سازی کارگردان برنده اسکار برای کمپانی اپل

دمین شازل

سینماپرس: کمپانی اپل که در سال های اخیر به حوزه سرگرمی علاقمند شده و در سال گذشته رسما وارد حوزه سریال سازی شد، قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی دمین شازل، کارگردان برنده اسکار بسازد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، دمین شازل کارگردانی که برای ساخت «لالالند» موفق به کسب جایزه اسکار سال پیش شد و فیلم موفق دیگری چون «ضربه شلاق» را در کارنامه دارد، برای ساخت یک سریال جدید تلویزیونی برای اپل انتخاب شده است.

شازل کار نویسندگی و کارگردانی همه اپیزودهای این درام جدید را انجام می‌دهد. پلات و دیگر جزییات این سریال فعلا افشا نمی‌شود.

این سریال را که نامش نیز روشن نشده جوردن هورویتس و فرد برگر دو تهیه کننده فیلم «لالالند» تهیه می‌کنند.

شازل جدیدترین اسم بزرگی است که به اپل افزوده شده تا برای این کمپانی فیلم تولید کند. پیش از وی استیون اسپیلبرگ برای ساخت یک سریال، رونالد مور برای ساخت درامی فضایی و جنیفر آنیستون و ریس ویتراسپون برای اجرای شوی صبحگاهی معرفی شده‌اند. در عین حال کارگردان «بازی‌های گرسنگی» نیز برای ساخت درامی آینده‌نگرانه قرار است با این کمپانی همکاری کند.

این دومین پروژه شازل برای تلویزیون است که پس از کسب اسکار، او همکاری با آن را پذیرفته است. وی به تازگی قراردادی برای کارگردانی چندین اپیزود از یک درام موزیکال در دست ساخت را برای نتفلیکس امضا کرد. او در حال کار کردن روی پروژه زندگینامه‌ای نیل آرمسترانگ با عنوان «نخستین مرد» است که رایان گاسلینگ در آن در نقش این فضانورد تاریخ ساز ظاهر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.