سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

معاون امور استان های صداوسیما:

تا پایان سال تمام شبکه‌های استانی ۲۴ ساعته می شوند

علی دارابی

سینماپرس: علی دارابی ضمن اشاره به تولید ۲۰ اثر نمایشی پیرامون انقلاب اسلامی در مراکز استانی رسانه ملی، از ۲۴ ساعته شدن همه شبکه های استانی تا پایان سال ۹۶ خبر دارد.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما امروز سه شنبه سوم بهمن ماه از بخش های مختلف صداوسیمای مرکز گلستان بازدید کرد و در شورای مدیران صداوسیمای مرکز گفت: مدیران و برنامه سازان باید خلاقانه و به صورت ویژه ظرفیت های استان را شناسایی و بر اساس نیاز مخاطب برنامه تولید کنند.

وی افزود: ساخت مستندی براساس واقعه ۵ آذر ۵۷ گرگان باید به عنوان یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی در اولویت کاری قرار گیرد.

دارابی همچنین از ساخت مستند شهدای مدافع حرم، مستند زندگی آیت الله نورمفیدی، آیت الله علوی گرگانی و آیت الله طاهری در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما باید تریبون مردم باشد، عنوان کرد: ارزش هر رسانه به مخاطبان آن است و تکریم مردم و شنیدن درد دل ها و پیشنهادهای آنها باعث ارتقای ارزش رسانه می شود.

تولید بیش از ۲۰ اثر نمایشی با موضوع انقلاب در مراکز استانی صداوسیما

دارابی با اشاره به فعالیت معاونت امور استان های صداوسیما اظهار کرد: تولیدات استان ها باید دستاوردها و پیامدهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کند.

وی افزود: صداوسیما همچنین تولید مستندهای فاخر با موضوع انقلاب اسلامی را در دستور کار دارد، هم اکنون هم مستندی درباره کارنامه انقلاب در مراکز استان های کشور در حال ساخت است. همچنین مستندهایی با موضوع معرفی مشاهیر، مفاخر و پیشکسوتان انقلاب نیز از دیگر برنامه های معاونت امور استان هاست.

معاون رسانه ملی شبکه های رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها را به دلیل علاقه مردم به آنها از ابزارهای مهم برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی بیان کرد و افزود: بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صداوسیما، سیمای استانها چهارمین انتخاب مردم برای تماشای شبکه های تلویزیونی است.

دارابی در پایان گفت: امسال پخش برنامه های ۲۳ شبکه تلویزیونی استانی ۲۴ ساعته شد و تا پایان سال همه شبکه های استانی ٢۴ ساعته خواهند شد تا بتوانند در خدمت مردم استان ها باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.