یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

درگذشت تهیه‌کننده هالیوودی

الیسون شیرمور

سینماپرس: «الیسون شیرمور» تهیه کننده امریکایی و دارای سابقه همکاری با کمپانی های «پارامونت»، «دیزنی»، «یونیورسال» و ... به علت سرطان در گذشت.

به گزارش سینماپرس، «الیسون شیرمور» تهیه‌کننده هالیوودی فیلم‌های «جنگ ستارگان» و «هانگر گِیم» بر اثر سرطان ریه در ۵۴ سالگی درگذشت.

شیرمور قبل از تهیه‌کنندگی، در کمپانی‌های بزرگ هالیوود همچون «پارامونت» «دیزنی» «یونیورسال» و «لایِنز گِیت» مدیر اجرایی بود که بعد نقش خود را در مقام تهیه‌کنندگی ادامه داد. او که بخاطر سرطان ریه در مرکز پزشکی دانشگاه «یوسی‌ال‌اِی» تحت درمان بود، پس از تحمل دوران سخت بیماری، دیروز در ۵۴ سالگی درگذشت.

شیرمور در سال ۲۰۱۷ تهیه‌کننده فیلم «رنجرهای قدرتمند» بود و برای کمپانی دیزنی «فقط یکی اون هم ایوان» را با همکاری «آنجلینا جولی» تولید کرد. وی همچنین از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ مدیر تولید کمپانی «پارامونت» بود و بعد با همین سمت به «لایِنزگِیت» پیوست.

در دوران مدیریت تولید او در پارامونت، فیلم‌های موفقی چون «ماجرای عجیب بنجامین باتن» «زودیاک» و «خانواده شارلوت» تولید شد. و زمانی هم که در یونیورسال بود فیلم‌های موفق «هویت بورن» و «امریکن پای» را تولید کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.