یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

«خارج از دید ۲» به اغتشاشات اخیر در کشور می پردازد

مستند «خارج از دید»

سینماپرس: مستند «خارج از دید ۲» به کارگردانی مهدی نقویان در حال تولید است و در آن به اغتشاشات دی ماه ۹۶ و دست های پشت پرده در این مساله پرداخته می شود.

به گزارش سینماپرس، سید مجتبی موسوی مدیر گروه مستند بسیج رسانه ملی درباره تولید مستند «خارج از دید ۲» گفت: این مستند به کارگردانی مهدی نقویان و همان تیم تولیدکننده‌ مستند «خارج از دید» در حال تولید است و در آن به اغتشاشات دی ماه ۹۶ و دست های پشت پرده در این مساله پرداخته می شود.

وی ادامه داد: ما تلاش می کنیم که این مستند پیش از نوروز ۹۷ برای پخش از رسانه ملی آماده شود.

مدیر گروه مستند بسیج رسانه ملی تصریح کرد: یکی از مزیت های اصلی مستند «خارج از دید ۲» این است که هنوز زمان زیادی از اغتشاشات اخیر نگذشته و این مستند برای مردم ملموس است، از سوی دیگر در این مستند برای اولین بار یکسری از مسایل و مستندات این اغتشاشات بازگو می شود.

موسوی تصریح کرد: پژوهش «خارج از دید ۲» به طور کامل تمام شده و کار در مرحله سناریونویسی است و از آنجایی که این مستند به صورت ضرب الاجلی تولید می شود، تیم تولید به طور شبانه روزی در حال کار روی آن هستند.

وی در پایان بیان کرد: هنوز مشخص نیست این مستند در چند قسمت پخش خواهد شد ولی آنچه مسلم است اینکه این مستند نیز همانند سری اول «خارج از دید» مجموعه ای است و به یک قسمت منتهی نخواهد شد و باید منتظر بمانیم تا کار به طور کامل تمام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.