یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

آثار جشنواره فیلم فجر در «دو قدم تا سیمرغ» معرفی می شوند

برنامه «دو قدم تا سیمرغ»

سینماپرس: سامانه اینترنتی فیلم‌نت امسال برنامه «دو قدم تا سیمرغ» را به منظور معرفی آثار راه‌یافته به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر برگزار می‌کند. این برنامه ۴ تا ۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سامانه اینترنتی فیلم‌نت باتوجه به سابقه تولید برنامه‌های متعدد سینمایی به‌ویژه  تولید برنامه اینترنتی ۳۵ (با اجرای فریدون جیرانی) قصد دارد ویژه برنامه «دو قدم تا سیمرغ» را برای معرفی آثار راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برگزار کند.

در این برنامه که با حضور ۵ نفر از عوامل هر فیلم از جمله کارگردان، تهیه‌کننده، ‌بازیگران یا هر یک از عوامل فنی مثل صدابردار، آهنگساز و… برگزار می‌شود، برای هر یک از آثار راه یافته به جشنواره امکان نمایش عکس، تیزر، آنونس و بخش‌هایی از فیلم همراه با گپ و گفت با مجری برنامه فراهم خواهد شد و عوامل هر فیلم طبق جدول زمانبندی شده که طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی می‌شود، می‌توانند در مدت ۴۵ دقیقه درباره‌ فیلم خود توضیحاتی ارائه داده و فیلم خود را معرفی کنند.

منصور ضابطیان به عنوان مجری در این برنامه حضور خواهد داشت و با عوامل فیلم‌ها به گپ و گفت درباره فیلم‌شان می‌نشیند.

برنامه «دو قدم تا سیمرغ» ۴ تا ۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ با همراهی ستاد جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود و تمامی رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و تصویری و همچنین شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی این برنامه را پوشش خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.