شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

پایان تدوین فیلم سینمایی «لالاکن»

فیلم سینمایی لالا کن

سینماپرس: تدوین فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی و نویسندگی مصطفا قربان‌پور به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، تدوین فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی و نویسندگی مصطفا قربان‌پور و تهیه‌کنندگی حسن کلامی به پایان رسید و عوامل این فیلم مشغول رایزنی با چند آهنگساز هستند تا ساخت موسیقی فیلم سینمایی «لالاکن» نیز طی روزهای آینده آغاز شود.

تدوین فیلم سینمایی «لالاکن» به طور همزمان توسط یعقوب غفاری که در سمت مشاوره پروژه نیز کنار عوامل فیلم حضور داشت در روزهای فیلمبرداری نیز در دست انجام بود که به تازگی تدوین نهایی این فیلم به پایان رسید.

فیلم سینمایی «لالاکن» اثری اجتماعی، در ژانرکودک و نوجوان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.

در فیلم سینمایی «لالاکن» امین زندگانی، بهنوش بختیاری، پادینا رهنما و مریم سرمدی ایفای نقش می‌کنند. راستین عزیزپور و عسل قزن قرایی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان نیز در این فیلم حضور دارند.

عوامل فیلم سینمایی «لالاکن» عبارتند از کارگردان و نویسنده: مصطفی قربان‌پور، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، طراح صحنه: مصطفی قربان‌پور و حسین هاتفی‌کیا، مدیر جلوه‌های ویژه: عظیم محمدی، منشی صحنه: نسیم سید علیخانی، طراح گریم: سودابه خسروی، ‌ مدیر صدابرداری: محمد امامی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امید شیرانگیز، مدیر صحنه: ابوالفضل افشار، مدیر تدارکات: مهران غفارزاده، عکاس: سمیرا بختیاری، جانشین تولید: حمید سلطانیان، مدیر تولید: عباس فاتح، مشاوره پروژه: یعقوب غفاری، مجری طرح: نصرت نوری، ‌ تهیه‌کننده: حسن کلامی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.