جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

پوستر «به وقت شام» رونمایی شد

پوستر فیلم به وقت شام

سینماپرس: پوستر فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، پوستر فیلم سینمایی به وقت شام ساخته "ابراهیم حاتمی کیا" برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

پوستر فیلم به وقت شام رونمایی شد

بازیگران مطرحی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق و مصر در فیلم سینمایی "به وقت شام" جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا رفتند.

پیر داغر، خالد السید، جوزیف سلامه، رامی عطاالله، لیث المفتی، علی سکر، سامر خلیلی، محمد شعبان از جمله بازیگرانی هستند که در کنار "هادی حجازی فر" و "بابک حمیدیان" به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی "به وقت شام" به تهیه کنندگی محمد خزاعی دومین همکاری مشترک ابراهیم حاتمی کیا و سازمان اوج است که برای نخستین بار در سطح اول سینمای ایران به صورت مستقیم به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می پردازد.

هادی حجازی‌فر یکی از نقش های اصلی به وقت شام را عهده دار است و به علاوه وی بابک حمیدیان که همواره بازیگر مورد علاقه حاتمی‌کیا بوده در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداخته و مابقی بازیگران این فیلم را جمعی از بازیگران بین المللی سوری و عراقی تشکیل می دهند.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۶
    0 0
    سایربازیگران ایرانی''' به وقت شام + * عزیز نقدی + * رزاق رادان + * عبدالرضا انصاری + * منصورنواصری + * مالک آبسالان + * مهدی فتحی + * علی عبادی + * جلال زندش

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.