یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

اجراهای جشنواره موسیقی فجر ادامه خواهد داشت

سانحه کشتی «سانچی»

سینماپرس: دبیرخانه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با صدور اطلاعیه ای ضمن ادای احترام به جانباختگان سانحه کشتی «سانچی» از پیگیری اجراهای این دوره خبر داد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با صدور اطلاعیه ای ضمن ادای احترام به جانباختگان سانحه کشتی «سانچی» از پیگیری اجراهای این دوره خبر داد.

در متن اطلاعیه دبیرخانه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر آمده است:

« به نام خدا

پنجمین شبِ جشنوارهٔ موسیقی فجر را در حالی آغاز می‌کنیم که داغدار ٣۲ دریانوردِ ایرانیِ جان‌باخته در سانحهٔ کشتیِ «سانچی» هستیم. غرق‌ شدن کشتیِ نفت‌کشِ ایرانی دلِ میلیون‌ها هموطن را در کنار قلبِ خانواده‌های عزیزانِ از دست‌رفته‌مان داغدار کرده است.

با ادای احترام به بازماندگانِ عزیزانِ ازدست‌رفته، برنامه‌های جشنوارهٔ موسیقی فجر را پی می‌گیریم. »

حمیدرضا نوربخش رییس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر نیز ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این صحنه بیان کرد: تمامی هنرمندان شرکت کننده و اعضای ستاد برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر همزمان با اعلام عزای عمومی خود را شریک غم و اندوه فراوان جان باختگان می داند. از این روز ضمن ابراز همدری با حادثه دیدگان این سانحه برنامه های جشنواره را با ادای احترام این عزیزان ادامه خواهیم داد.

گروه های شرکت‌کننده جشنواره در بخش های مختلف نیز همزمان با اعلام عزای عمومی با یک دقیقه سکوت نسبت به این حادثه بزرگ و اندوهناک واکنش نشان دادند.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.