یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

پایان ساخت موسیقی"امپراطور جهنم" توسط محمدرضا علیقلی

امپراطور جهنم

سینماپرس: ساخت موسیقی فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» توسط محمدرضا علیقلی پایان یافت.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» ساخت موسیقی این فیلم که در بخش مسابقه جشنواره سی و ششم فیلم فجر حضور دارد، به پایان رسید.

محمدرضا علیقلی با اعلام این خبر گفت:‌ همان امضایی که اصولاً در همه کارهای قبلی من بوده در این فیلم نیز وجود دارد با این تفاوت که فضای اکشن و هیجانی فیلم باعث شده تا حد زیادی موسیقی آن هم به‌ همان سمت برود.

علیقلی که یکی از پرافتخارترین آهنگسازان جشنواره فیلم فجر و خالق آثار ماندگار موسیقی است، همچنین گفت: به نظرم موسیقی امپراطور جهنم یک اتفاق نو است که در کنار کارهای قبلی من قرار می‌گیرد.

‏‎وی افزود: با اینکه از سال گذشته برای موسیقی این کار با من صحبت شده بود اما به دلیل تاخیرهایی که در اکران آن افتاد این کار صورت نگرفت و در ‌نهایت امسال و از ۴ ماه پیش ساخت موسیقی آن را آغاز کردم که هم اکنون تمام شده است.

‏‎گفتنی است محمدرضا علیقلی برنده ۴ سیمرغ بهترین آهنگساز در دوره‌های جشنواره فیلم فجر است که آخرین بار و در اتفاقی بی سابقه سیمرغ بلورین بهترین آهنگساز را همزمان برای دو فیلم «دختر» و «امکان می‌نا» در جشنواره سی و چهارم فجر دریافت کرد.

‏‎امپراطور جهنم تازه‌ترین اثر موسیقایی این هنرمند است.

‏‎فیلمی که به تهیه کنندگی محمد خزایی و کارگردانی پرویز شیخ طادی ساخته شده است.

‏‎امپراطور جهنم با پژوهش و مستنداتی که طی ۴ سال انجام شده است به پشت پرده ی گروهک تروریستی داعش می‌پردازد و در این میان به نقش مهم آل سعود اشاره می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.