یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴

اتمام ضبط «درخونگاه»+ عکس

فیلم سینمایی «درخونگاه»

سینماپرس: مرحله تصویربرداری فیلم «درخونگاه» ساخته سیاوش اسعدی در شهر تهران به آخر رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «درخونگاه» پس از ٧٥ روز فیلمبرداری در لوکیشن‌های مختلف در تهران و شهرستان در محله های امام زاده یحیی و شاپوردر تهران پایان یافت.

پیش از این حضور این فیلم پر بازیگر و در نوع خود سخت در جشنواره فجر امسال به صورت جدی مطرح بود که تا کنون خبری از نام این اثر در لیست جشنواره فجر نیست.

اسامی عوامل و بازیگران اصلی فیلم سینمایی درخونگاه عبارتند از:
تهیه کننده: منصور سهراب پور، کارگردان: سیاوش اسعدی، فیلم نوشت: نیما نادری/ سیاوش اسعدی، مشاور پروژه : روزبه معینی
بازیگران: امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، علی استادی، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی و پانته آپناهی باحضور جمشید هاشم پور و...
مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی و فیلمبرداران: حسن و مهدی اصلانی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: آرزو حلاجی، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، مدیرتولید: ناصر ریحان صفت، جانشین تولید: عباس نصرالله، جلوه های ویژه میدانی : رضا ترکمان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهرداد ناصری، تدوین همزمان محمدرضا مویینی، صداگذاری: آرش قاسمی،  
موسیقی: فرزین قره گوزلو،  
در خلاصه داستان فیلم سینمایی درخونگاه آماده است:
ظهری می‌آید
تابسازد!
اگر نبازد...
هم اکنون فیلم سینمایی درخونگاه به طور همزمان با فیلمبرداری و پایان کار مشغول به انجام مراحل فنی می باشد تا به زودی برای اکران آماده شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.