یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳

کیانو ریوز با «جان ویک»‌ در تلویزیون

مجموعه «جان ویک»‌

سینماپرس: فیلم سینمایی «جان ویک» در سبک اکشن در سال ۲۰۱۴ روی پرده سینماها رفت، هم اکنون بحث ساخت سریال تلویزیونی برگرفته از این فیلم مطرح می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، مجموعه «جان ویک» ‌ تبدیل به جدیدترین پروژه ای شده که قرار است اقتباسی از آن روی پرده کوچک تلویزیون ساخته شود.

شبکه استارز روز جمعه در تور رسانه‌ای انجمن منتقدان تلویزیون اعلام کرد که در حال تولید «کانتیننتال» سریالی درام بر پایه فرنچایز سینمایی «جان ویک» ‌ است که کیانو ریوز نقش اول آن را در سینما بازی می‌کند. به گفته مسئول استارز، ریوز در سریال حضور خواهد داشت، اما ستاره آن نخواهد بود.

داستان این سریال تلویزیونی در دنیای «جان ویک» ‌ اتفاق می‌افتد و روی وقایع داخلی هتل کانتیننتال تمرکز می‌کند که پناهگاهی اختصاصی برای آدمکش‌های حرفه‌ای است.

کریس کالینز که از پروژه‌های قبلی‌اش می‌توان به «وایر»، «پسران هرج‌ومرج» و «مردی در قلعه مرتفع» اشاره کرد، مسئولیت نوشتن فیلمنامه و هدایت این سریال درام به عنوان شورانر را بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که تیم خلاق فیلم اصلی هم در این سریال نقش خواهد داشت.

چد استالسکی که دو فیلم نخست «جان ویک» ‌ را کارگردانی کرده و روی صندلی فیلم سوم هم خواهد نشست، درک کولستاد که یکی از فیلمنامه‌نویسان فرنچایز اصلی است، دیوید لینچ که در کنار استالسکی کارگردان فیلم اول بود و خود کیانو ریوز از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند و استالسکی نخستین اپیزود سریال را کارگردانی خواهد کرد.

فرنچایز «جان ویک» توسط کمپانی لاینزگیت تولید شده که حالا مالکیت کامل شبکه استارز را در اختیار دارد و نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروخته است. فیلم سوم این مجموعه با نقش‌آفرینی ریوز در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

کریس آلبرشت مدیر عامل استارز گفت: این سریال حقیقتا مانند هیچ چیزی که در تلویزیون وجود دارد، ‌ نخواهد بود. در سریال «کانتیننال»، همان سکانس‌های نبرد رعدآسا و تیراندازی‌های بین آدمکش‌های حرفه‌ای را می‌بینیم که هواداران «جان ویک» ‌ انتظارش را دارند و در عین حال شخصیت‌هایی جدید و به شدت جذابی معرفی می‌کنیم که در این دنیای زیرزمینی زندگی می‌کنند.

انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸ چیزی حدود ۵۲۰ فیلمنامه اوریجینال برای سریال‌های جدید نوشته شود و به این ترتیب تهیه‌کنندگان بیش از هر چیز دنبال فرنچایزی تثبیت‌شده می‌گردند تا از آن تمام ریبوت‌ها و اسپین‌آف‌های ممکن را بسازند. به نظر می‌رسد «کانتیننال» با توجه به تیم سازنده‌اش شانس خوبی از این نظر داشته باشد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.