شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

سری جدید «تصویر زندگی» از شنبه روی آنتن شبکه دو

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: شبکه دو سیما سری جدید برنامه تلویزیونی "تصویر زندگی" را با رویکرد حالِ خوب خانواده ایرانی از روز شنبه ۱۶ دیماه روانه آنتن خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس؛ بخش اصلی این برنامه شامل مستندهاییست پیرامون زندگی های واقعی مردمی که دارای یک ویژگی منحصر به فرد هستند و دیدن این مستندها منجر به افزایش آگاهی و دانش اجتماعی افراد می شود. افزون بر این «تصویر زندگی» هر هفته با یک موضوع خاص به پویش هایی هفتگی می پردازد که با عکس ها و فیلم های ارسالی از سوی بینندگان کامل می شود.  

«خیال راحت» عنوان بخش روانشناسی این برنامه است که با کارشناسی دکتر بهروز اتونی تقدیم مخاطبان می شود. از دیگر بخش های «تصویر زندگی» می توان به دو آیتم «درباره سالمندان» و «درباره کودکان» اشاره کرد. همچنین بخش آشپزی با تمرکز بر اصلاح روش تغذیه و استفاده از غذاهای سالم، ساده و ارزان و گفت و گو با کارشناسان و متخصصان رشته های پزشکی، جامعه شناسی، حقوقی و ... از دیگر بخش های این برنامه است.  

«تصویر زندگی» کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی محمود محمودی و با اجرای نیلوفر امینی فر، محسن آزادی، رامین شاملو و محمدرضا محبی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه دو پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.