پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

حمیدرضا پگاه به «هیسپان تی وی» می‌رود

فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب»

سینماپرس: شبکه «هیسپان تی وی» شامگاه شنبه(۱۶ دیماه) فیلم سینمایی «ساعت یک نیمه شب» ساخته شاهین باباپور با بازی حمیدرضا پگاه را نمایش خواهد داد.

به گزارش سینماپرس، فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» با بازی حمیدرضا پگاه داستان ورزشکار قهرمانی است که وارد بازی استفاده از مواد غیرمجاز نیروزا می شود، قرار است شنبه شب ۱۶ دی ماه از شبکه هیسپان برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش شود.

فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» به کارگردانی شاهین باباپور با موضوع دنیای ورزشکاران حرفه ای و مواجهه آنها در استفاده از قرص ها و مواد غیرمجاز نیروزا، آماده پخش برای مخاطبان هیسپان تی وی است.

فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» که بیشتر تصویربرداری آن در کرمانشاه انجام شده است درباره شخصیتی به نام حمید (با بازی حمیدرضا پگاه) است که ورزشکار و قهرمان رشته وزنه برداری کشور است و توسط یکی از دوستانش به نام افشین با مواد نیروزایی آشنا می شود که در آزمایش دوپینگ مشخص نمی شود. حمید دارو را به یکی از دوستان هم باشگاهی خود به نام مهرداد معرفی می کند و او بعد از مصرف آن مواد دچار مشکل می شود. افشین به حمید می گوید که بهتر است مدتی تهران نماند چون وضعیت مهرداد خطرناک است و ممکن است به کما برود و حمید، مقصر شناخته شود. حمید به سراغ یکی از دوستان قدیمی خود در کرمانشاه می رود ولی با ورود خود به آنجا اتفاقات تازه ای برای او رقم می خورد ...

حمیدرضا پگاه، مهدی صباحی، نیما اکبری، هیلدا خسروی، محسن آفتاب سوار، حامد خسروی و مهدی اکبری از بازیگران فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» هستند.

سینمایی «ساعت یک نیمه شب» محصول سال ۱۳۹۰ به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی حسن حسینی و مهدی اکبری ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) شامگاه شنبه ۱۶ دی ماه برای اسپانیایی زبان های علاقه مند به آثار نمایشی ایرانی پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۳:۳۰ فردای همان روز روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.