سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

سینمای ایران به ۸ سال دفاع مقدس و خون شهدا بدهکار است

بهروز بقایی بازیگر در نشست خبری فیلم ارتباط خانوادگی

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "توی گوش سالمم زمزمه کن" گفت: مگر شوخی است که تا این حد آثار دفاع مقدسی ما کم شده است. هشت سال دفاع و هشت سال شهادت جوانان این ممکلت نیازمند نگاه بهتری است. از نظر من سینمای ایران به هشت سال دفاع مقدس و خون شهدا بدهکار است.

بهروز بقایی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون درخصوص ساخت اولین اثر سینمایی خود گفت: متاسفانه هنوز پروانه ساخت فیلمم صادر نشده و همین عاملی شد تا جشنواره فیلم فجر امسال را از دست بدهم اما بدون شک این فیلم را به جشنواره فیلم دفاع مقدس خواهم رساند.

وی درباره نبود آثار دفاع مقدس در سینمای ایران تاکید کرد: مگر شوخی است که تا این حد آثار دفاع مقدسی ما کم شده است. هشت سال دفاع مقدس نیازمند نگاه بهتری است. از نظر من سینمای ایران به هشت سال دفاع مقدس و خون شهدا بدهکار است.

بازیگر سریال "توی گوش سالمم زمزمه کن" با اشاره به زمان ساخت فیلم خود ادامه داد: به محض اینکه پروانه فیلم جدیدم صادر شود ساخت اثر را آغاز می کنم. ترجیح می‌دهم این اتفاق در سال جاری بیفتد و به سال آینده موکول نشود.

وی درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری تصریح کرد: در حال حاضر بازی در فیلم سینمایی جدیدی به کارگردانی "محمدحسین لطیفی" را پذیرفته ام و امروز برای تست گریم قرار اولیه را ترتیب داده ایم.

بقایی با اشاره به مضمون فیلم لطیفی خاطرنشان کرد: این فیلم مضمونی کمدی داشته و برای جشنواره فیلم فجر ساخته نمی شود. محمدحسین لطیفی قصد دارد این اثر را برای اکران آماده کند. در حال حاضر نام قطعی برای فیلم در نظر گرفته نشده اما نام ابتدایی آن "بی‌خوابی بعد از خماری" است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.