یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

معرفی نقدهای منتخب ششمین جشنواره تئاتر شهر

بخش عکس جشنواره تئاتر شهر

سینماپرس: کامبیز جهانگیری بابادی و شکیبا فدایی ۲ منتقد تئاتر که در نقد صحنه جشنواره تئاتر شهر شرکت کردند به عنوان منتقدان برگزیده این ویژه برنامه نقد روزانه معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، شورای نقد تئاتر ویژه نامه نقد صحنه متشکل از بهزاد صدیقی، مصطفی محمودی و رامین فناییان ۲ نقد برتر این دوره از نقد روزانه جشنواره را که برای اولین بار در جشنواره تئاتر شهر برگزار شد، معرفی کردند.

بر اساس رای و نظر شورای نقد ویژه نامه ی نقد صحنه، از میان منتقدانی که بر اساس فراخوان نقد آثار ششمین جشنواره تئاتر شهر، در مسابقه نقد بخش مسابقه تئاتر صحنه ای و مسابقه تئاتر کودک و نوجوان شرکت کردند، کامبیز جهانگیری بابادی برای نگارش نقد نمایش «سه ضلع یک دایره» به عنوان منتقد برگزیده و شکیبا فدایی برای نگارش نقد «خنکای ختم خاطره» به عنوان منتقد قدردانی شده، انتخاب و معرفی شدند.

داوران شورای نقد تئاتر ویژه نامه نقد صحنه، بهزاد صدیقی، مصطفی محمودی و ‌رامین فناییان پس از بررسی نقد های ارسالی منتقدان علاقه مند تئاتر، از شکیبا فدایی تقدیر و کامبیز جهانگیری بابادی را به عنوان برگزیده معرفی کرده است.

تعدادی از نقدهای منتقدان شرکت کننده در این مسابقه، در ویژه نامه نقد صحنه ششمین جشنواره تئاتر شهر با انتخاب سردبیر این ویژه نامه، منتشر شده است. ‌

 ویژه نامه نقد صحنه ششمین جشنواره تئاتر شهر در ۸۰ صفحه و در قطع وزیری به سردبیری بهزاد صدیقی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. ‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.