جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

آخرین وضعیت فیلم سینمایی «کروکودیل»

فیلم سینمایی «کروکودیل»

سینماپرس: به گفته کارگردان «کروکودیل»، مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم به پایان رسیده و یک نسخه از آن به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ارایه شده است.

به گزارش سینماپرس، مسعود تکاور کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «کروکودیل» گفت: چندی پیش ستار اورکی کار ساخت موسیقی این اثر را به پایان رساند و در حال حاضر کارهای میکس نهایی آن انجام می شود.

وی افزود: در حال حاضر رضا انصاری جلوه های ویژه رایانه ای «کروکودیل» را انجام می دهد، ضمن اینکه محمدمهدی جواهرزاده صداگذاری نهایی را انجام داده است.

تکاور اظهار کرد: ما فرم سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده ایم و نسخه از این فیلم را نیز به دبیرخانه این جشنواره داده و منتظریم ببینیم که فیلم ما به این جشنواره راه پیدا می کند یا نه.

این کارگردان بیان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه یک سریال هستم که قرارداد آن را بسته ام و چیزی حدود ۲۰ روز دیگر نگارش این سریال به پایان می رسد و شرایط پیش تولید فراهم می شود.

وی در پایان عنوان کرد: این سریال کار بزرگی است و پیش تولید طولانی و بازیگران زیادی دارد از همین رو فکر می کنم پس از پایان کارهای پیش تولید وارد مرحله تولید شویم.

فیلم سینمایی «کروکودیل» فضایی حادثه ای دارد و درباره چند جوان است که می خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه به دست بیاورند، اما ...

عوامل فیلم سینمایی حادثه ای «کروکودیل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مسعود تکاور، تهیه کننده: عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار: یوسف نادعلی، صداگذار: محمدمهدی جواهرزاده و مشاور رسانه ای: علی موذن جامی.

بازیگرانی که در فیلم سینمایی «کروکودیل» به ایفای نقش پرداختند عبارتند از کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.