چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

پخش "لژیونر" از شبکه نسیم

سریال لژیونر

سینماپرس: کارگردان مجموعه تلویزیونی "لژیونر" از پخش دوباره این سریال توسط شبکه نسیم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مسعود آب پرور کارگردان که مدتی قبل سریال "لژیونر" او از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت، درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: فعلا کار خاصی ندارم و همچنان منتظر هستم.

وی درباره بازخوردهایی که از پخش سریال گرفته است بیان کرد: پخش سریال "لژیونر" بازخورد خیلی پیچیده‌ای نداشت چرا که از شبکه پنج سیما پخش شد و درست در زمانی بود که شبکه پنج در حال تغییر و تحولات بود. در واقع با سریال ما این شبکه دور جدید سریال‌سازی را آغاز کرد و به همین دلیل آنطور که فکر می‌کردیم بازخوردی دریافت نکردیم؛ اما به تازگی شنیدم که قرار است سریال از شبکه نسیم پخش شود که فکر می‌کنم حداقل کمی بهتر دیده شود.

 آب پرور در خصوص پروژه "کایدون" نیز اظهار کرد: "کایدون" یک سریال جاسوسی و امنیتی است و بیش از یک سال است که آماده شده و در بنیاد روایت کار نگارش آن انجام شده است. این بنیاد در ساخت این مجموعه نیز مشارکت دارد، اما نیازمند شریک دیگری هستیم تا بتوانیم شرایط را برای ساخت و تولید آن مهیا کنیم. فعلا همچنان منتظر یافتن سرمایه گذار برای این پروژه هستیم.

 کارگردان"هوش سیاه" در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه اهداف سیما در راستای حمایت از سازندگان برای تولید آثار سریالی است و این حمایت‌ها صورت گرفته است، اعلام کرد: معلوم است که تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا اتفاقات بهتری را رقم بزنند و بخش نمایشی را فعال نگه دارند، اما بیش از کمیت به کیفیت نیاز داریم و باید توجه ویژه‌ای به این بخش شود تا مخاطب دور شده را به تلویزیون باز گرداند.

سریال "لژیونر" را پیمان عباسی نوشت و محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی‌نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و … بازیگران اصلی این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.