یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

از بهمن ماه پیش تولید سریال "شهید حججی" آغاز می شود

شهید حججی

سینماپرس: دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" گفت: اگر تصحیح متن تمام شود از بهمن ماه پیش تولید کار شروع می شود. بازیگرانی را برای بازی در سریال به ویژه نقش شهید در ذهن دارم.

به گزارش سینماپرس، احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال ده قسمتی "شهید حججی" درباره آخرین روند طی شده این سریال تا امروز گفت: فیلمنامه به شکل کامل نوشته شده و در حال حاضر متن سریال در مرحله تصحیح در سازمان صدا و سیما است.

وی افزود: به احتمال زیاد در فضاها و لوکیشن های گنجانده شده در فیلمنامه اصلاحاتی انجام خواهد شد.

دستیار کارگردان "شهید حججی" درباره پیش تولید سریال اظهار کرد: اگر تصحیح متن تمام شود از بهمن ماه پیش تولید شروع می شود. بازیگرانی را برای بازی در سریال شهید حججی به ویژه نقش شهید در ذهن دارم اما باید دید در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر چه پیش می آید.

صانعی درباره روندی که سریال "شهید حججی" تا پیش از این طی کرد توضیح داد: سریال "شهید حججی" به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش می شود.

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سریال "شهید حججی" رسول صانعی است که به تحقیق در شهرهای مختلف سوریه پرداخت. با توجه به تخصص و وظیفه رزمی شهید حججی در سوریه نیز تحقیقات فیلمنامه از نیروهای آنجا درحوزه فعالیت این شهید، مکان هایی که حضور داشته اند و شیوه نبردشان انجام شد و در آذرماه تحقیقات به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.