دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

با عدم موافقت صداوسیما،

سریال «خوب بد جلف» راهی نمایش خانگی

خوب بد جلف

سینماپرس: چندی قبل پیمان قاسم خانی از ساخت یک مجموعه تلویزیونی بر اساس فیلم سینمایی «خوب بد جلف» خبر داده بود اما گویا با عدم موافقت مدیران رسانه ملی، این مجموعه برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

به گزارش سینماپرس، پیمان قاسم‌خانی نویسنده و کارگردان فیلم این بار در نسخه ویدئویی جای خود را به بهروز افخمی داده است. قاسم‌خانی اخیرا درباره این نسخه گفته بود: «روند سریال همان داستان خوب، بد، جلف خواهد بود. البته با تغییراتی که در فراخور سریال است، ضمن اینکه نوع و نحوه شوخی‌ها نیز متفاوت بوده و سریال بیشتر به سمت داستان‌های گنگستری پیش می‌رود». پیش تولید این مجموعه آغاز شده و از بهمن ماه کلید خواهد خورد. این سریال بعد از مجموعه «شهرزاد» از جمله تولیدات تصویرگسترپاسارگاد است که پس از فصل سوم سریال شهرزاد عرضه می شود.


جالب اینجاست تهیه کنندگی این سریال به عهده سید محمد امامی است که با «شاهگوش» وارد شبکه خانگی شد و حضورش در مقام تهیه کننده شهرزاد حاشیه های متعددی را در پی داشت. محسن چگینی نیز که پروانه تهیه کنندگی در سینما نداشته و با قرارگرفتن نامش در کنار عبدا… اسکندری توانست نسخه سینمایی را در مقام تهیه کننده بسازد، دیگر تهیه کننده نسخه سریال «خوب بد جلف» خواهد بود. از او چندی پیش سریال «گسل» روی آنتن شبکه یک بود که کاستی های آن مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.