دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

شریفی نیا بازیگر سریال جدید علیرضا امینی

محمدرضا شریفی نیا در نشست خبری فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه»

سینماپرس: سریال جدید علیرضا امینی با حضور بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، علی صادقی و علی اوجی در شهرهای کیش و شیراز ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس، با وجود اینکه آخرین مجموعه تلویزیونی ساخته شده به تهیه کنندگی مجید اوجی که «بی قرار» نام دارد، همچنان بلاتکلیف بوده و زمان و شبکه پخش کننده آن مشخص نیست، این کارگردان به دنبال تولید یک سریال تلوزیونی دیگر به کارگردانی علیرضا امینی است.

شنیده می شود سریال اوجی برای پخش در نوروز است اما کدام شبکه و عید کدام سال هنوز معین نشده است. بدیهی است قرار گرفتن در نوروز پرسریال امسال به نفع علیرضا امینی و تیم تولید این مجموعه نخواهد بود و مجید اوجی پس از سالها سابقه کار و ساخت سریال های موفق در شبکه های مختلف سیما باهوش تر از آن است که سریالش در کنداکتور زمانی نامناسب و شلوغی راهی آنتن شود.


شنیده شده محمدرضا شریفی نیا مشغول انتخاب بازیگر برای سریال مجید اوجی است و این روزها حضور علی صادقی، علی اوجی و خود شریفی نیا در این مجموعه قطعی شده است.
سریال اوجی در کیش و در شهر شیراز ساخته خواهد شد و ممکن است به پخش نوروز هم برسد. این روزها سریال «باغ سرهنگ» به تهیه کنندگی مجید اوجی روی آنتن شبکه نسیم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.