شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

اولین تیزر «دختر...پدر...دختر» رونمایی شد

فیلم سینمایی دختر…پدر…دختر

سینماپرس: در آستانه آغاز اکران عمومی، از نخستین تیزر فیلم سینمایی «دختر...پدر...دختر» رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «دختر...پدر...دختر» به کارگردانی پناه بر خدا رضایی از ۲۷ آذر در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش درمی آید که اولین تیزر فیلم در آستانه آغاز اکران رونمایی شد.

این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی پناه بر خدا رضایی داستان زندگی سه خواهر در طبیعتی بکر ... یکی مسلول ... یکی مجنون ... یکی دلداده ... را با پیوندی از نقاشی و سینما روایت می کند.

همزمان با آغاز اکران، تیزر فیلم که توسط قاسم خدابندلو ساخته شده است، رونمایی و منتشر شد.

اکران فیلم «دختر...پدر...دختر» از ۲۷ آذر ماه در گروه «هنر و تجربه» آغاز و مراسم آیین دیدار و افتتاحیه فیلم نیز دوم دی ماه ساعت ۲۰ در موزه سینما برگزار می شود.

عوامل فیلم سینمایی «دختر...پدر...دختر» عبارتند از نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: پناه برخدا رضایی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، صدابردار: امیرعلی اعلایی، طراح صحنه و لباس: لیلی بک محمدی، تدوین: قاسم خدابنده لو، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موسیقی: امید رییس دانا، تصحیح رنگ و نور: عماد خدابخش، طراح پوستر: بهزاد خورشیدی، مدیرتولید: فرشید آذری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: کیانوش الطافی، مشاور رسانه ای: علی زادمهر و بازیگران: رایا نصیری، رضا احمدنیا، جمیله رحیمی، خدیجه رحیمی و حسین رحیمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.