شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

«اوپرا وینفری»، برنده جایزه افتخاری گلدن گلوب

اوپرا وینفری

سینماپرس: جایزه «سسیل بی. دمیل» دوره هفتاد و پنجم جوایز سینمایی گلدن گلوب به«اوپرا وینفری»، از سرشناس ترین مجریان امریکا و جهان اهدا خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به عنوان متولی برگزاری جوایز گلدن گلوب اعلام کرده است در روز هفتم ژانویه ۲۰۱۸(یکشنبه ۱۷ دی ماه) از «اوپرا وینفری»، مجری، هنرپیشه و تهیه کننده امریکایی با اعطای جایزه دستاورد سینمایی «سسیل بی. دمیل» (Cecil B.DeMille) تقدیر به عمل می آورد.

این مجری و بازیگر پرکار اخیرا در سریال «زندگی ابدی هنریتا لاکس» محصول شبکه «HBO» بازی کرده است و در پروژه بعدی خود در سریال اقتباسی از رمان «چروکی در زمان» به کارگردانی «آوا دو ورنای» مقابل دوربین خواهد رفت.

وی پیش از این برای بازی در فیلم «به رنگ ارغوانی» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» نامزد جایزه نقش مکمل گلدن گلوب و اسکار شده است و در دو فیلم سینمایی «باتلر» و «سلما» ساخته «لی دنیلز» نیز بازی کرده است.

«وینفری» ۲۵ سال است اجرای شوی تلوزیونی «اوپرا وینفری» را بر عهده دارد. او رئیس و مدیرعامل شبکه تلویزیونی نیز هست.

جایزه سالانه «سسیل بی. دمیل» که به چهره‌هایی با نقش قابل ملاحظه در صنعت سرگرمی اعطاء می‌شود، پیش از برگزیدگان سرشناسی چون «رابرت دنیرو»، «مارتین اسکورسیزی»، «مورگان فریمن»، «دنزل واشنگتن»، «جورج کلونی»، «وودی آلن»، «جودی فاستر» و «مریل استریپ» داشته است.

مراسم اعطای جوایز هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب روز ۷ ژانویه ۲۰۱۸ (یکشنبه ۱۷ دی) با اجرای «ست مایرز» برگزار می‌شود و فیلم «شکل آب» ساخته «گیلرمو دل‌تورو» با نامزدی در ۷ شاخه پیشتاز است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.