سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

«پاهای بیقرار» به شمال می رود

پاهای بی قرار

سینماپرس: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» درباره مراحل تصویربرداری این مجموعه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، ایرج محمدی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» ضمن اشاره به پایان فیلمبرداری بخش گذشته این سریال، از ادامه فیلمبرداری آن در شهر تهران خبر داد.
محمدی  در این باره توضیح داد: گروه در حال تمهید و آماده سازی برای ادامه تصویربرداری سریال هستند. البته قرار است به شمال هم سفری داشته باشیم که هنوز لوکیشنی را انتخاب نکرده ایم و مشخص نیست که کدام شهر خواهیم رفت. اما فصل اول را در لوکیشنی در تهران کلید می زنیم و بعد تصمیم می گیریم که به کدام شهر در شمال کشور برویم.

وی درباره بازیگران جدیدی که به کار اضافه شده اند هم عنوان کرد: بعد از شروع تولید فصل سه ۴ بازیگر جدید قرار است به جمع بازیگران اضافه شوند و بازیگران قبلی بازی شان تمام شده و پانته‌آ بهرام، شاهرخ استخری و مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی و … در فصل جدید به ایفای نقش می پردازند. از بین بازیگرانی که در فصل دو بازی شان به پایان رسیده، فقط سیروس همتی و مهدی صبایی در فصل یک و سه بازی دارند. وی درباره پایان تصویربرداری هم گفت: احتمالا اردیبهشت سال آینده کار به پایان می رسد.

«پاهای بیقرار» در سه فصل زمان حال و گذشته تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی ۶۰ قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.
فصل دوم از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، آرش مجیدی، مهدی صبایی، لیندا کیانی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.
«پاهای بیقرار» ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.