دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

بازارگرمی سینما داران با تازه واردهای پرفروش

سالن سینما

سینماپرس: «ثبت با سند برابر است»، «قاتل اهلی»، «اشنوگل» و «صفر تا سکو» از فیلم‌هایی‌اند که به تازگی به صف فیلم‌های در حال اکران پیوسته‌اند.

به گزارش سینماپرس، «ثبت با سند برابر است»، «قاتل اهلی»، «اشنوگل» و «صفر تا سکو» از فیلم‌هایی‌اند که به تازگی به صف فیلم‌های در حال اکران پیوسته‌اند. در بین این تازه واردها فیلم کیمیایی و بهمن گودرزی فروش جالب توجهی داشتند و رده دوم و سوم جدول فروش این هفته را به خود اختصاص دادند. با این حال کمدی خالتور همچنان در صدر قرار دارد ولی با روند فروشی که ۲ فیلم مذکور تاکنون داشتند، پیش بینی می‌شود که به زودی این رده بندی با صعود یکی از این ۲ فیلم دچار تغییر شود.

خالتور
کمدی موزیکال خالتور به کارگردانی آقای آرش معیریان و تهیه کنندگی آقایان عبدالله علیخانی و محمدحسین فرحبخش با گذشت ۴ هفته از اکرانش، دراین هفته حدود ۱ میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان فروش داشت. این فیلم با بازی خانم‌ها و آقایان محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحرقریشی، مریم امیرجلالی، اصغر سمسارزاده، امیرحسین‌صدیق، بهروز قادری، مهشاد مخبری، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان و... تاکنون حدود ۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان فروش داشته است.

ثبت با سند برابر است
فیلم آقای بهمن گودرزی، بعد از اکرانش از اول آذرماه، تاکنون فروشی حدود ۹۷۰ میلیون تومان داشت. در این فیلم به تهیه کنندگی مجتبی متولی بازیگرانی چون خانم‌ها و آقایان امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی نیا حضور دارند. این فیلم که بعد از ۲ سال اکران شده است، در حال حاضر ۷۷ سالن را در اختیار دارد و در هفته گذشته نیز حدود ۵۶۲ میلیون تومان فروش داشت.

قاتل اهلی

آقای مسعود کیمیایی این روزها فیلم «قاتل اهلی» را به تهیه کنندگی آقای منصور لشکری قوچانی روی پرده دارد. این فیلم در هفته‌ای که گذشت حدود ۵۴۷ میلیون تومان فروش داشت. داستان این فیلم درباره یک کارآفرین بخش خصوصی است که در راستای افشای خیانت‌های یک شرکت، درگیر ماجراهایی می شودکه قصه را شکل می‌دهد. خانم‌ها و آقایان پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پگاه آهنگرانی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و پولاد کیمیایی از بازیگران این فیلم هستند که در کل فروشی حدود ۸۷۰ میلیون تومان داشته است.

خفگی

فیلم خفگی به کارگردانی و تهیه کنندگی آقای فریدون جیرانی در این هفته حدود ۲۷۰ میلیون تومان فروخت. این فیلم که در حال حاضر ۹۱ سالن را در اختیار دارد، در کل نزدیک به ۳ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان فروش داشت. خانم‌ها و آقایان نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفی، احسان امانی و اسدالله یکتا، با هنرمندی ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی از جمله بازیگران خفگی هستند که در خلاصه داستان آن نوشته شده است: صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است. مسعود سازگار همسرش را که ظاهراً دیوانه شده در این بیمارستان بستری می‌کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می‌شود، پی به حقایقی عجیب از زندگی آن‌ها می‌برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود...

زرد

فیلم «زرد» به کارگردانی آقای مصطفی تقی زاده و تهیه‌کنندگی آقای کامران مجیدی، در این هفته حدود ۱۲۷ میلیون تومان فروش داشت.
خانم‌ها و آقایان بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت‌دوست، بهاره کیان‌افشار و مهرداد صدیقیان، امیرعلی نبویان، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی‌زاده، علی صالحی، شهروز دل‌افکار، رومینا رفیعا، رضا شمس‌الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری از بازیگران این فیلم هستند که تاکنون با گذشت ۸ هفته از اکرانش ۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان فروش داشت.

قهرمانان کوچک

فیلم مخصوص دنیای کودکان و نوجوانان به کارگردانی آقای حسین قناعت، در این هفته نزدیک به ۱۱۷ میلیون تومان فروش داشت. «قهرمانان کوچک» به تهیه کنندگی خانم بیتا منصوری با گذشت ۸ هفته از اکرانش حدود ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان فروخت. خانم‌ها و آقایان برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ‌چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری از بازیگران این فیلم هستند.

خانه دختر

فیلم توقیفی که مدتی است از این لیست خارج شده، در این هفته حدود ۹۶ میلیون تومان فروخت. «خانه دختر» به کارگردانی آقای شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی آقای محمد شایسته با گذشت ۷ هفته از اکرانش حدود ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان فروش داشت. خانم‌ها و آقایان حامد بهداد، باران کوثری، پگاه‌آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهنازجعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی‌شاه‌حسنی و رؤیا تیموریان از بازیگران این فیلم هستند.

صفر تا سکو

از جمله دیگر فیلم‌های تازه وارد این هفته، فیلم «صفر تا سکو» به کارگردانی خانم سحر مصیبی و تهیه کنندگی خانم‌ها مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی است که در این هفته حدود ۶۵ میلیون تومان فروش داشت. این فیلم روایتی از زندگی خواهران منصوریان قهرمانان ووشوکار جهان است که با حضور خود آن‌ها ضبط شده است.

غیرمجاز

فیلم غیرمجاز، به کارگردانی آقای حسن یکتاپناه در این هفته حدود ۶۴ میلیون تومان فروش داشت. این فیلم که بعد از ۲ سال به تازگی اکران شده است با گذشت ۴ هفته از اکرانش حدود ۲۴۰ میلیون تومان فروخت. خانم‌ها و آقایان میلاد کی مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان، محمد رسول صفری، وحید رحمتی، امیر فرزام، سنا حیدریان، علی سیفی پور، شیرین فرخنده نژاد، آزیتا فیروزبخت، محمد حسین عامری پویا، پریوش نظریه و ... از بازیگران غیرمجاز هستند که داستان آن درباره دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید. او در این راه با ناملایماتی روبه‌رو می‌شود و توقع آن را ندارد.

ملی و راه‌های نرفته‌اش

۵۰ میلیون حدود فروشی است که فیلم خانم تهمینه میلانی در این هفته داشت. این فیلم در کل با گذشت ۱۱ هفته از اکرانش، حدود ۱ میلیاردو ۹۸۰ میلیون تومان فروخته است. خانم‌ها و آقایان میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسراسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری، فلور نظری و بابک قادری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

حقه باز دم دراز

از جمله دیگر فیلم های حوزه کودک و نوجوان که چندی پیش از سرگروهی حذف شد و بعد با اعتراضات تهیه کننده و کارگردان آن فروشش کم و بیش ادامه یافت، فیلم حقه باز دم دراز به کارگردانی آقای علی محمودزاده است که در این هفته حدود ۳۷ میلیون تومان فروش داشت. این فیلم در حال حاضر ۳۲ سالن در اختیار دارد.

در ادامه جدول فروش این هفته هم فیلم‌های «آزاد به قید شرط»، «انزوا»، «ایتالیا ایتالیا» با فروش ۳۱، ۲۵ و ۱۷ میلیون تومان قرار دارند.

* صبح نو

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.