شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

قدرت ایران در نابودی داعش باید در فیلم های سینمایی به نمایش درآید

محسن محسنی نسب

سینماپرس: محسن محسنی‌نسب بیان کرد: نابودی داعش با قدرت نظامی ایران میسر شد و باید این قدرت در فیلم سینمایی به نمایش درآید.

به گزارش سینماپرس، کارگردان فیلم سینمایی «یاس‌های وحشی» گفت: جوانان ایرانی در مقابله با فتنه داعش سربلند شدند و اکنون نیز هنرمندان باید این صحنه ها را در قالب فیلم سینمایی به دنیا نشان دهند.


وی افزود: بطور قطع در جنگ چند ساله که منجر به نابودی داعش شد صحنه ها و اتفاقات بسیاری رخ داده که هرکدام ظرفیت نوشتن و تولید چندین اثر را دارد.
محسنی نسب پرداختن به این موضوع را در اولویت کاری فیلمسازانی که توان تولید دارند دانست و ادامه داد: در این زمینه حتما آثاری تولید خواهد شد اما آنچه مهم است اینکه چه اثری و با چه کیفیتی تولید می شود.


کارگردان فیلم های سینمایی «شاخ کرگدن» و «ستاره‌های رقصان» که با موضوع داعش ارتباط دارند، درباره این دو اثر خود گفت: «شاخ کرگدن» درباره فردی خبیث است که در نهایت متوجه می شوم این فرد داعشی بوده و «ستاره‌های رقصان» نیز فیلمی سه اپیزودی است که هر اپیزود به یک موضوع اشاره دارد. وی افزود: در واقع فیلم «ستاره‌های رقصان» بخش اول آن درباره جنگ ایران و عراق، بخش دوم درباره جنگ داعش و بخش سوم درباره شهرتهران و مصائب بعد از جنگ آن است.


محسنی نسب گفت: به اندازه ای که در توان داشته ام در این حوزه ورود کرده ام اما بطور قطع نیاز به کار بسیار زیاد در این زمینه است. کارگردان فیلم سینمایی «شیرهای جوان» تصریح کرد: البته زمانی که با فیلم «شاخ کرگدن» به موضوع داعش پرداختم، در زمان گرفتن مجوز نمایش وزارت ارشاد در نامه ای به بنده عنوان کرد که اکنون پرداختن به این گونه موضوعات در دستور کار نیست.


وی با بیان اینکه اما اکنون وضع تغییر کرده است، داعش از بین رفته و نیاز به تولید فیلم در این زمینه داریم، خاطرنشان کرد: وقتی دغدغه تولید با موضوع داعش شکل گرفته، بنابراین باید حمایت ها نیز در ادامه آن باید باشد تا بتوان با یک برنامه ریزی درست آثار فاخری در این زمینه تولید کرد.

*ایرنا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.