چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

آغاز فصل جدید اکران در سینماهای کانون

پایان رویاها

سینماپرس: سینماهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف از روز یازده آذرماه، فیلم سینمایی «پایان رویاها» را روی پرده می برند.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «پایان رویاها» آخرین ساخته محمدعلی طالبی، کارگردان حوزه سینمای کودک از روز شنبه ۱۱ آذرماه در دور جدید فعالیت سینماهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف کشور اکران می شود.

بر این اساس، با افزایش تعداد این سینماها، این روزها ۷۹ سالن کانون آماده‌ی پذیرش گروه‌های دانش‌آموزی، اعضای کانون و خانواده‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر هستند.

این مخاطبان می‌توانند به تماشای داستان پسر بچه‌ای بنشینند که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند. با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و...

«پایان رویاها» پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده است و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک ۲۰۱۷ راه یافته است.

این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.