چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

«لیگ عدالت» فروش ۳۰۰ میلیون دلاری را پشت سر گذاشت

لیگ عدالت

سینماپرس: فیلم سینمایی «لیگ عدالت» با حضور ابرقهرمانان هالیوودی تاکنون به فروش ۳۰۰ میلیون دلاری در بازارهای جهانی دست پیدا کرده است.

به گزارش سینماپرس، هم اکنون فیلم هایی چون «لیگ عدالت»، «ثور:رگناروک» و انیمیشن «کوکو» در سینماهای امریکای شمالی و نقاط مختلف جهان در حال اکران هستند که در این گزارش آمار فروش آنها به اختصار ارائه شده است.

کمپانی برادران وارنر پخش کننده فیلم جدید ابرقهرمانی «لیگ عدالت» توانسته بیش از ۳۱ هزار سالن سینما را در ۶۶ بازار برای فیلم جدیدش آماده کند. این فیلم با امکانات مذکور تا این لحظه فروشی معادل ۴۸۱.۳ میلیون دلار را به ثبت رسانده که از این عدد حدود ۳۰۰ میلیون دلار سهم بازار جهانی و بقیه فروش سینماهای آمریکای شمالی است.

«کوکو» انیمیشن جدید دیزنی/ پیکسار هم که به تازگی در مکزیک روی پرده رفته توانست عنوان پر فروش ترین فیلم تاریخ این کشور را به خودش اختصاص دهد. این انیمیشن که به تازگی در سینماهای آمریکا روی پرده رفته فعلا چیزی حدود ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشته که پیش بینی می شود این عدد خیلی زود جای خودش را به عددی بالای ۵۰۰ میلیون دلار بدهد. «کوکو» در چین فروشی معادل ۱۸.۲ میلیون دلار داشت که آن را بزرگ ترین افتتاحیه یک انیمیشن دیزنی بعد از «زوتوپیا» می کند.

فروش «ثور: رگناروک» فیلم دیگر کمپانی دیزنی هم این هفته از مرز ۵۰۰ میلیون دلار در بازارهای جهانی گذشت تا با احتساب فروش فیلم در سینماهای آمریکا مجموع درآمد زایی ابرقهرمان جدید مارول برای دیزنی به بیش از ۷۹۱ میلیون دلار رسیده باشد. دیگر فیلم پر فروش این هفته «قتل در قطار سریع السیر جنوب» ساخته کنت برانا بود که با حضور ستارگانی مثل جانی دپ، پنه لوپه کروز، دیزی رایدلی و میشل فایفر اصلا عجیب نیست. این اثر در سینماهای جهان ۱۰۰ میلیون دلار فروخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.