سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

اینفوگرافی ۱۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما

کتاب «سینما گرافی»

سینماپرس: به تازگی ترجمه کتاب «سینما گرافی» وارد بازار نشر شده است، این کتاب اطلاعات ۱۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما را در قالب اینفوگرافی در اختیار مخاطب قرار می دهدد.

به گزارش سینماپرس، اینفوگرافی یکی از سریع ترین راه های انتقال داده های آماری مربوط به موضوعات مختلف است. بر این اساس متئو کیواسچی و جیان مارکو میلِسی کتابی تحت عنوان «سینما گرافی» را تدوین کرده اند که در آن اطلاعات برترین فیلم های تاریخ سینما بصورت اینفوگرافی کنار یکدیگر جمع آوری شده است. در این کتاب اینفوگرافی فیلم هایی چون «آواتار»، «پدرخوانده»، «جنگ ستارگان»، «شکارچیان ارواح»، «برباد رفته»، «پارک ژوراسیک»، «انجمن شاعران مرده»، «ارباب حلقه‌ها»، « گلادیاتور»، «شبح»، «کازابلانکا»، «حس ششم»، «جن گیر»، «تنها در خانه»، «هری پاتر»، «تایتانیک» و ... ارائه شده است. وحید کیان ترجمه این کتاب را انجام داده است.

مخاطب در این اثر به تماشای ۱۵۰ فیلم تاریخ سینما در قالب اینفوگرافی می‌نشیند. این کتاب درباره پیوند سینما و هنر گرافیک است و در آن کتاب شاهد پیوندی جالب از هنر گرافیک و صنعت سینما در قالبی به نام اینفوگرافی هستیم.

کتاب «سینما گرافی» تازه ترین اثرمنتشره از سوی انتشارات «کارگاه فیلم و گرافیک سپاس» است که روانه بازار شده است. این کتاب با ۱۹۶ صفحه و قطع رقعی و جلد شومیز و قیمت ١٩ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.