سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

شکستن پای امین حیایی، شایعه مجازی

 امین حیایی

سینماپرس: دیروز برخی افراد و رسانه ها در فضای مجازی پیش بینی کردند به علت شکستگی پای امین حیایی، فیلم سینمایی «درخونگاه» به جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید.

به گزارش سینماپرس؛ در پی انتشار اخباری درباره شکستگی پای امین حیایی و ایجاد وقفه در فیلمبرداری فیلم سینمایی «درخونگاه» و تعویق آن و احتمال نرسیدنش به جشنواره فجر،  روزبه معینی، مدیر برنامه های امین حیایی و مشاور این فیلم سینمایی با ارائه توضیحاتی، اخبار صحیح را در اختیار رسانه ها قرار داد.

روزبه معینی روز دوشنبه در این باره گفت: روز گذشته در صحنه سکانس پریدن امین حیایی در کارخانه ای در قزوین از سقف وانت به پشت ماشین بود که پالت چوبی کف وانت شکست و مچ پای حیایی پیچ خورد و دچار آسیب شد.
وی با اشاره به این که آسیب جدی نبوده و بعد از یک استراحت کوتاه، حیایی به پروژه بازگشت، افزود: با توجه به تدابیر و سبک کارگردانی گروه بسیار حرفه ای و با انگیزه در حال کار هستند و حیایی هم با تمام توان به کار ادامه خواهند داد.
ابن بازیگر و مشاور رسانه ای خاطرنشان کرد: هم اکنون بازیگران و عوامل فیلم سینمایی درخونگاه به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی سیاوش اسعدی در محله ای در قزوین مشغول به فیلمبرداری هستند.
وی تاکید کرد: عوامل فیلم مصمم هستند که «درخونگاه» را به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برسانند.
در این فیلم امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی، پانته آپناهی و جمشید هاشم‌پور به ایفای نقش می‌پردازند.
سیاوش اسدی علاوه بر کارگردانی درخونگاه، «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» را ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.