چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

دو فیلم برجسته سینمایی سریال می شوند

ارباب حلقه ها

سینماپرس: کمپانی آمازون پس از کش و قوس های فراوان موفق شد حقوق ساخت سریال «ارباب حلقه‌ها» را خریداری نماید.

به گزارش سینماپرس، بالاخره دو فیلم سینمایی پرفروش تاریخ سینما سریال خواهند شد، سریال «ارباب حلقه ها» توسط آمازون و سریال «جنگ ستارگان» توسط دیزنی ساخته می شود.

شرکت آمازون موفق شد حقوق ساخت سریالی بر مبنای مجموعه «ارباب حلقه ها» نوشته جی آر آر تالکین را خریداری کند. قرار است این سریال به ماجراهای قبل از «یاران حلقه» بپردازد. کتاب اول این مجموعه که منبع قسمت اول از تریلوژی مشهور پیتر جکسون بود.

گفته می‌شود قراردادی که بسته شده فقط برای حق اقتباس چیزی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار بوده که همین مسئله باعث خارج شدن شبکه های مهمی مثل HBO و نتفلیکس از رقابت بر سر آن شده است. هزینه ای که تازه باید به علاوه بودجه تولید سریال شود. نکته عجیب این که طبق گفته های غیر رسمی با وجود جا به جای چنین رقمی اما شرکت آمازون حق استفاده از همه شخصیت های اصلی مجموعه کتاب های جی آر آر تالکین را هم ندارد. گفته می‌شود آمازون این سریال را برای به چالش کشیدن «بازی تاج و تخت» شبکه HBO آماده خواهد کرد. استقبال از مجموعه سه گانه «ارباب حلقه ها» ساخته پیتر جکسون در زمان خودش استثنایی بود. این مجموعه بیش از ۶ میلیارد دلار فروش کرد ۱۷ جایزه اسکار را هم به خودش اختصاص داد.

خبرها حاکی از آن است که کمپانی دیزنی تصمیم به ساخت سریالی بر مبنای مجموعه مشهور «جنگ ستارگان» گرفته و قرار است مسئول ساخت این پروژه، ریان جانسون، کارگردان فیلم های «لوپر» و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» باشد. سریالی که در گوشه دیگری از کهکشان ها می گذرد و کاراکترهایی کاملا جدید خواهد داشت. هنوز از تاریخ پخش احتمالی هیچ کدام از این دو سریال اطلاعاتی در دست نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.