جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد؛

«سلبریتی» با حضور امین حیایی جلوی دوربین می رود/ یک کمدی-اجتماعی خاص برای جذب عموم مخاطبان!

محمدجعفر باقری‌نیا

سینماپرس: محمدجعفر باقری نیا کارگردان سینما از ساخت جدیدترین اثر سینمایی خود با عنوان «سلبریتی» خبر داد و گفت: این اثر سینمایی در ژانر کمدی-اجتماعی است و فضا و سوژه آن خاص و متمایز از آنچه که امروز به عنوان فیلم های کمدی می بینیم است و در صورت مهیا شدن شرایط بنا داریم که با حضور امین حیایی به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم را در شهر شیراز جلوی دوربین ببریم.

کارگردان فیلم سینمایی «چهارباندی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: نگارش فیلمنامه «سلبریتی» به تازگی به پایان رسیده و این روزها مشغول ویرایش نهایی آن هستم؛ داستان این فیلم در مورد شخصی به نام امین حیاتی است که شبیه به یکی از سوپراستارهای سینما یعنی امین حیایی است اما با توجه به آنکه مردم او را همیشه با سوپراستار مزبور اشتباه می گیرند هیچ گاه نخواسته تا با دروغ خود را به جای او جا بزند اما به دلیل اتفاقی برای اولین بار مجبور می شود که به جای این سوپراستار خود را معرفی کند و این مسأله اتفاقات کمیک موقعیتی را در فضای فیلم به وجود می آورد.

وی ادامه داد: این اثر سینمایی یک کمدی پرس شگر است؛ اینکه چرا انسان نمی پرسد من کیستم سوأل اصلی این فیلم است!؛ متأسفانه ما در جامعه ای زندگی می کنیم که عموم افراد به جای آنکه در ابتدا از خودشان سوأل کنند از جامعه در قبال رفتار و کردارشان سوأل می کنند و همین باعث می شود به نکات مثبت و منفی خود دقت نکرده و در زندگی شان با گرفتاری های روبرو شوند؛ شخصیت اصلی فیلم «سلبریتی» به یک سلبریتی واقعی تبدیل می شود اما او در بخشی از زندگی اش از خود پرسش می کند که چرا این کار را انجام داده است!

باقری نیا سپس در رابطه با زمان و نحوه فیلمبرداری این اثر سینمایی گفت: این روزها ما مشغول مذاکره با چند اسپانسر برای تولید «سلبریتی» هستیم؛ بیشتر وقایع و داستان این فیلم در یکی از روستاهای شیراز رخ می دهد. من بسیار خوشحالم که فیلمنامه ای نوشته ام که تنها به فضای شهری تهران محدود نمی شود چرا که سینما قطعاً متعلق به همه شهرها و استان ها است و ما باید به فیلمسازی در شهرستان ها نیز کمک کنیم.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: «سلبریتی» در صورت مهیا شدن شرایط در فصل پاییز جلوی دوربین می رود و احتمالاً امور فنی فیلم تا اواخر سال به طول خواهد انجامید و پس از اینکه فیلم آماده نمایش شد ترجیح می دهم آن را بلافاصله اکران کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.